Gå til innhold

Jeg oppfordrer til bim-treff for unge gravide!:)

Mild, Marcus & Mille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke med dere, men jeg kjenner ikke mange andre unge gravide! Hadde hatt kjempe lyst til å bli kjent med flere gravide, unge mødre eller prøvere:) Kunne ikke alle de som har lyst og muligheten til å møtes i Oslo-/Akershus skrevet seg opp her? Fortell gjerne litt om dere selv også :) Så kan vi finne ut hvor og når vi eventuelt skal møtes? Jeg synes ihvertfall at det hadde vært gøy å ha noen å trille med senere osv. :) Hehe, ingen av mine venner som har barn.. Kom med forslag til når og hvor vi kan møtes osv. da?:)

Kan jo begynne med å fortelle litt om meg da. Navnet mitt er Linn, jeg rekker akkurat å fylle 18 år før nurket kommer (forhåpentligvis). Har termin den 14. juli og skal føde på ahus! Under svangerskapet har jeg vært hjemme på grunn av mange plager. Jeg bor sammen med forloveden min i en 3-roms leilighet på Jessheim og vi har vært sammen i litt over et år :) Graviditeten var ikke planlagt, gikk på p-piller og greier.. Men gutten i magen er veldig velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, høres koselig ut!!

men æ bor jo langt oppi nord, harstad :/

heite Katrine, e 16år og har termin 15.Juli :) vente en liten gutt! han va heller ikke planlagt, gikk på p-pilla, men veldig velkommen :) glede oss så til å se han<3

Skrevet

Jaah, det hadde vært kjempe gøy!!

Eg er fra Bergen eller litt utenfor bergen!

Er 16 å har termin 29 mai, å venter en liten gutt!!!

Gikk også på p-pillen, men den ville vist bare ikke virke sååå!=D

Skrevet

Kommer fra et sted utenfor bergen jeg også. er 19 år, og har termin 25. desember:) Dette little underet var planlagt etter MA i desember i fjor. Jeg bor sammen med min forloved i kjelleren til mammaen min og vi har sammen i 3 år:)

Skrevet

Og jeg heter Marthe da..:P

Skrevet

jeg bor i oslo og er gjerne med på treff!!! har prøvd å få til dette før men nesten ingen som meldte seg. jeg venter den lille snuppa mi 19 juni og skal føde på riksen. hadde vært veldig moro å få det til denne gangen..

Skrevet

Du glemte hunden,Linn!!! Jeg kan jo fortelle jeg.. Linn har en aldeles nydelig liten boston terier valp:) litt skummel, men kjempe søt:D Da vet dere det;)

Skrevet

hva med at vi bare setter en dato og bestemmer et sted... så ser vi hvor mange som melder seg?

Skrevet

Jepp! Når er det folk vil da? Og hvor skal vi møtes? Oslo da kanskje?

Skrevet

det passer stortsett hele tiden for meg.. egon på byporten er jo et veldig greit sted å møtes?

Skrevet

jepps :) om ikke så altfor lenge da? alle dager passer for meg også .. hmm, hva med den 30. mai f.eks? kl. 18? så de som kommer fra jobb, skole osv. rekker det også?

Skrevet

det høres bra ut.. jeg er med. også vet jeg om en til som har sagt hun har lyst til å være med

Skrevet

hei. er ei jente på snart 18 som har fått ei datter 06.09.06

hadde vært kjempe koslig og fått kontakt med noen på rundt min alder som har barn.. ingen av mine venniner har barn men ble kjent med ei på barselgruppe som vi har fått god kontakt med og vi har gjort masse:) jeg har gått på jessei vgs i fjor, men kunne ikke fortsette i år fordi jeg fikk barn. har du msn kan du legge meg til: [email protected] vi har også hjemme side om du vil ta en titt: princess-elise06.piczo.com

Skrevet

yeah:) da er det bare å melde seg på bim-treff siden!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...