lita78ღ Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Har sluppet spray denne gangen, heldigvis.... men til gjengjeld må jeg fra fredag sette tre forskjellige sprøyter i magen. HERLIG!! he he... Den ene må jeg tilogmed blande blandingen selv. Johoooo mye å huske på ja...og magen kommer vel ikke til å se ut! Jaja...hva gjør man ikke for den lille babyen jeg håper kommer ut av dette. Dette var bare litt frustrasjonsbæljing...thi hi.. Sambo er forøvrig mektig imponert over meg. Han stryker jo nesten med av å se meg bruke pennen.. Håper på uttak og innsetting neste uke. Klem og lykkeønskninger til dere alle!
Storkfrøken69 Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hei Jeg skal gjennom det samme som deg. Hadde aldri, og da mener jeg aldri trodd at jeg skulle sette sprøyter på meg selv..... Hva here den sprøyten du må balnde selv? Er det den som skal hindre eggløsning? Hvor mange dager skal du ta den? Har det utviklet seg mange follikler?
lita78ღ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Hallo hallo Jeg bruker puregon 150 IE, har i dag satt min sjette sprøyte. Var på UL i går og gyn så ca 7-8 eggposer på den ene eggstokken (den andre er ute av funksjon). Imorra begynner jeg på Menopur og orgalutran (eller noe sånt..). Førstnevnte må jeg blande selv før jeg setter. og de er for å hindre eggløsning ja. Skal på ny UL på søndag, så da får jeg vite mer om hvor lenge jeg må holde på. håper det er mange, store og fine eggposer! Når starter du?
Storkfrøken69 Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg bruker Gonal-F 225 ie. Er på andre dag. Har videre fått resept på Orgalutran og Ovitrelle. Blir du også litt øm etter stikkingen? Jeg kjenner liksom det område av magen hele tiden. Så spennende med alle folliklene. Jeg venter spent på tilbakemelding på søndag. Jeg skal til 1. Ul på mandag.
lita78ღ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 ovitrelle er eggløsningssprøyta, ikke sant?? Da er det vel orgalutran som skal hindre den... hvorfor jeg får den tredje sprøyta skjønner jeg ikke helt da men....jeg gjør som legen sier jeg:-) Jeg er spent på søndagen ja, skal gi tilbakemelding. Og krysser fingra for deg også. Har du hatt flere forsøk?? dette er mitt andre.
Storkfrøken69 Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Dette er mitt første IVf forsøk. Jeg er skrekkelig spent. Det er litt skummelt å vite at jeg får "diagnose" på eggene mine ;o)
lita78ღ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2007 hei igjen! Vel tilbake fra oslo. Fortsatt en 7-8 egg slik, jeg forsto det, men de må bli ørlite grann større. så på onsdag skal jeg sette eggløsningssprøyta, og uttak på fredag. Uff, det er så spennende at jeg nesten ikke orker å tenke på det. er så forferdelig kjedelig når det er mislykket. Men vi får vel ha trua, ikke sant?? Lykke til i morra storkfrøken69!!
lita78ღ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2007 Takk snøfilla! er du fortsatt i tenkeboksen?? Har tenkt mye på deg, håper du har det bra.
optimist.. Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 Hei på deg,lita:)) Jeg skal også snart i gang med mitt andre førsøk.. Jeg må stikke akkurat like mye som deg og gruer meg som bare det!! Jeg slipper også spray, men må derimot ta den sprøyta som skal hindre EL..Den gruer jeg meg mest til...Setter du den i magen eller i låret? Eller du har kanskje ikke satt den enda?? Jeg skal sette den i 5 dager og Puregon i 8 dager.. Jeg som hater sprøyter!!
Storkfrøken69 Skrevet 13. mai 2007 #11 Skrevet 13. mai 2007 7-8 egg er jo veldig bra ;o) Hvilken dag er du på igjen? Skal du fortsette med sprøytene helt til fredag? Takk for lykkeønskningene. Det hjelper!!!! Merker nå at jeg har skikkelig sommerfugler i magen. Er nesten litt sippete gitt )
lita78ღ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. mai 2007 Storkfrøken69: Jeg stikker på dag 10 i dag. Og skal stikke i morgen tirsdag. Onsdag blir det bare eggløsningssprøyta, ingenting på torsdag, uthenting av egg på fredag (gruer meg fært... men det skal gå) Håper å høre fra deg i dag:-) Otimist: Sprøyta jeg tar som skal hindre EL setter jeg hver kveld kl 22 i magen. begynte med den på dag 8 etter mens. den er ikke verre enn pennen (puregon). Spissen er den samme omtrent. (Husker ikke hva den heter i farta, men jeg har nevnt den i innlegg over her). Er det en annen type du skal ha eller?? Jeg gruer meg mer til eggløsningssprøyta, den synes jeg er vond. lykke til!
Storkfrøken69 Skrevet 14. mai 2007 #13 Skrevet 14. mai 2007 Hei Det ser ut til at vi nesten skal i ilden samtidig. Jeg begynner med orgalutran i dag. Fant endel egg, men de var i veldig forskjellige størrelse. alt fra 6-13 mm. Er litt usikker på hva det betyr. Skal scanne igjen på onsdag. Jeg har bestemt meg for at uthentingen skal gå helt fint ) Det jeg virkgelig gruer meg til, er dommen på eggene. Dette er mye mere nervepirrende enn inseminasjon. Lykke til på fredag. Jeg gleder meg til å høre hvor mange egg du får ut. Varme hilsner fra Storkfrøken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå