Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Feks rød,gul osv. Tenker da på om det er kamuflerte narkotikum bak hver farge. Grunnen til at jeg spør,er at en bekjent vi vet bruker narkotika,hadde fargenavn i telefonlista på mobilen sin.Derfor lurte vi på om dette kunne være div langere.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Man gir det gjerne kallenavn etter den fargen det har. Brunt for hasj, grønt for pot og hvitt for amfetamin feks. Mange rusmidler har lik farge, så da beror tolkningen på innbyrdes forståelse.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Hva snoker du inne på mobilen til folk for?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Fordi jeg lånte bort mobilen min til han da jeg kjøpte meg ny. Etterpå ville jeg overføre bla. gamle meldinger,bilder og noen kontakter som ikke lå i sim-kortet mitt,men som lå i telefonen. Da jeg gikk gjennom kontaktlista,så så jeg dette,men tenkte ikke over det før nå,at det kanskje kunne ha noe med narko å gjøre. Derfor. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Herregud...hvis du vet at en bekjent eller venn driver med dop,må det for F være lov å gå inn å snoke på mob....!!! Det er kriminalitet!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Nei, det har man ikke lov til. Kun politiet har loven på sin side når de snoker i andres saker, og til og med da er det påkrevd med ransakelsesordre. Det er kriminelt å snoke.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 okay..si meg. Hvis du hadde mistanke til at f.eks barnet ditt drev med dop...!! Ville du da ha prøvd å finne det ut? Du er passe naiv om du forventer å få et "ja mamma det gjør jeg", svar,om du spør rett ut. Hun eller han vil garantert oppleve det som å snoke uansett hva du gjør,men de fleste ville forsøkt å kartlegge hva barnet drev med,for så å forsøke å hjelpe på en skånsom måte. Hallo....det er snakk om FARLIGE narkoiske stoffer, og mennesker som er fullstendig ute av balanse som ikke lenger er i stand til å takle omverdenen.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Du trenger absolutt ikke å unnskylde deg for at du snoker!!! Skjønner deg VELDIG godt ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Når det er barn man har forsørgeransvar for, er det juridisk lovlig å snoke. Men er man myndig, er det ingen som har lov til å ta seg rettigheter. Om det er noen her som er ute av balanse, aner jeg ikke, og med mindre du er HI og kjenner denne personen veldig godt, vil jeg påstå at du er ganske forutinntatt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 HI her. Jeg har ikke forsørgeransvar for denne personen,men han er i nær familie. Jeg lånte bort MIN mobil til han,og mener derfor at jeg ikke snoket.Jeg sa bare at jeg måtte få overføre bilder og noen kontakter over til min nye mobil,så kunne han fortsatt låne min gamle. Dette fikk jeg lov til,uten noen som helst protester. Skjønner ikke at noen kan få dette til å bli snoking! Han hadde jo valget: enten å la meg gjøre det,eller å være fri for mobil,og da er jo valget enkelt for en tenåring...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 Jeg er en annen anonym enn den første, og jeg har ikke sagt at du snoket. Jeg bare korrigerte noen som sa at det var OK å snoke dersom man har mistanke om at noen gjør noe kriminelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå