Gå til innhold

Jeg er graviiiiiiiiiid!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der satt spira! Postitiv test i morges. Da blir det januar-baby om alt går bra....

Sender ut masse babystøv **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Så satser jeg på at vi ses på 1.termin snart, damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååååååå:) grattis så masse mye:)heldige du...jeg sitter her og tror jeg er gravid selv jeg hihi,men skal ike teste før lørdagen:)

kose deg masse med magen din og ta godt vare på den som er inni:)

Skrevet

Gratulerer så mye. For en herlig følelse. Sitter her og kjenner etter symptomer selv. Men har ikke ikm før 20. mai.. Leenge til. Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Grattis, sjokoladebananer, det var GODT å høre!

Jeg går inn i neste pp, og tar med meg babystøv fra deg! Lykke til, og kos deg med magen din!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre:-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...