Daisy :) Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 leste av koffein ikke var så bra, det er jo litt i brus. Huff det glasset med pepsi etter ungene er i seng er jo nesten blitt et hellig rituale, nei tror jeg forsetter som pepsi drikker
Adriansmor med tulla Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Nei jeg drikker sprudlebrus fra rimi.. den er god uten koffein=) men litt kan man jo drikke 2 glass eller kopper med kaffe... men husk at det er koffein i sjokolade åsså...tror nok det går bra ja=))
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Ja, jeg drikker det. Kjøper kaffeinfri Cola Light når jeg får tak i det!
mams-til3 Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 nei,jeg tenker ikke på hva jeg hverken spiser eller drikker.det vi spiser nå venner barnet seg til å tåle under ammingen også...sååååå farli er det jo ikke med koffein........ når jeg først er gravid vil jeg kose meg med det!!:)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Jepp, jeg drikker Pepsi Max HVER dag!!! Sist drakk jeg cola første halvdel av svangerskapet og pepsi max andre halvdel. Hun blei frisk og fin hun=)
Randine + 2 små Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Kommer ikke til å slutte helt med pepsi max nei:-) Men har kuttet ut kaffe nå, så da blir jo mindre koffein totalt. Men en liten tilleggsopplysning til noen som svarte før meg: Det er vel ikke fordi at fosteret kan ta skade, men fordi for mye koffein kan få livmora til å trekke seg sammen (eller noe lignende), noe som kan føre til SA. Men tror nok det er i litt spesielle tilfeller.
Daisy :) Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2007 ok men da forsetter jeg å drikke med gooood samvittighet!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå