Daisy :) Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Huff gidder ingen ting sitter lenket foran dataen og tenker på hvor mye jeg må støvsuge og så var det den haugen med klær som må brettes, å ja kan jo ikke glemme må pakke ut av skap og hyller. Vi flytter om ca 3 uker, HJELP, på tide å begynne, men gidder ikke
Adriansmor med tulla Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Skulle åsså ha vasket å ryddet men jeg er kvalm og tiltaksløs ja!!! Huff og jeg har veeeldii lyst på sjokoladepudding=(.... hehe
Daisy :) Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 å ja det høres nam ut.............hmmm ska jeg gidde å kjøre å kjøpe ? Nei venter til mannen kommer hjem Hvor mange uker er du på vei ?
2 tette - med flette Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Flytter om 3 uker ja, da er det kanskje på tide å få ut fingern ja Men synes jokanskje mannen din kan gjøre det istedet da.. hehe.. Må jo ta godt var på sin gravide Hos oss ser det ut som et hælvete, for jeg har ikke orket å gjøre en dritt den siste uken, har vært så trøtt, så samboern min gidder heller ikke da.. hehe, det blir fint
Adriansmor med tulla Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er 9+4... godt å høre at det ikke er bare meg som ikke gidder husarbeidet.. og drømmer om sjokoladepudding=)gleder meg til 29 mai da er de 12 ukene gått og kan puste litt lettere...
Daisy :) Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2007 Jo da har jo pakket en del, men med to unger og klær som må vaskes leker og lego, da flyter det...........jepp. Ryddet å pakket mye før visning, men skjønner ikke hvordan det kan bli så rotete så fort. Går å flytter på bamser og rot hele dagen, ja mannen må få ta en økt i dag, blir bedre om vi får pakket unna litt leker og klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå