Gå til innhold

uff nå er jeg oppe i 7 kilo :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke du skal være bekymret, hadde vært verre om du hatt vært overvektig og lagt på deg veldig mye hele veien. Alle kropper er forskjellig og man reagerer også forskjellig. Man skal jo ikke slanke seg når man er gravid, er jo godt mulig du ikke legger så¨mye på deg på noen uker/mnd heller. Men lykke til:)

Sist gang gikk jeg opp 23 kg fra 60 til 83, la ikke på meg noe i starten men pang i 6måned:o) Gikk det av etter fødsel og veninner som har lagt på seg mye i starten jevner seg ut. Ikke tenk på vekta før etterpå:o)

Da melder vi oss alle på sats med baby:o) Det er kjempe koselig, møte andre mammaer og trene med baby så blir vi noen lekre mammaer. Viktigste er at barnet er frisk,t så får man ta en vekta når ungen er komet ut.

Annonse

Jeg er i uke 14+0 i dag, og har gått NED 8 kg, var tynn fra før, det er ikke no bedre! bare mas på helsestasjon å veldig tett oppfølging.. men er vel for mitt og fosterets beste! har endelig sluttet å kaste opp!-ihvertfall nesten...! syns du er heldig som har lagt på deg jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...