Gå til innhold

November: Har dere ferieplaner da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi skal to uker på ferie til sørlandet.Så blir det nok en Oslo tur på besøk til venner og familie.

Vi lurte på om vi skulle bestille en tur til syden i desember,da samboer kommer til å ta ferien sin da,siden han nå har permisjon,men tror ikke det blir noe.Vi tenker på å kanskje prøve å få en til i løpet av høsten og jeg orker ikke å reise,hvis jeg blir gravid og er like kvalm som det jeg har vært i de to andre svangerskapene.Så vi tar oss heller en tur på SPA hotell i desember.

mamma til en stor og en liten

Du har lyst til å bli gravid igjen ja.. Skulle også gjerne hatt den lysten, men hadde et altfor slitsomt svangerskap. Tror ikke psyken eller kroppen orker et svangerskap så snart. Håper jeg har fått igjen lysten slik at vi kanskje får muligheten til å få barn med ca 3 års mellomrom :)

Lykke til med prøvingen :)

Denne sommeren skal vi bare ta det med ro og slappe av.

Kose oss og være sammen bare vi tre, i hvertfall de 2 ukene sambo har ferie.

Byttet jobb i fjor, så han har ikke så mye oppspart ferie.

Kan være jeg tar med meg Ina en tur hjemover til familien min når han begynner å jobbe igjen.

I fjor brukte han hele ferien på oppussing, mens jeg brukte den på å være kvalm, så i år blir det ro og kos:)

Neste år derimot, blir det forhåpentligvis en tur til syden, og hvis jeg får det som jeg vil, begynner vi å prøve på en liten til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...