Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Hei! Noen som har en bra søskenvogn å anbefale? Det blir 18 mnd mellom mine to, og ser derfor for meg at jeg får behov for en søskenvogn... Jeg vil ha en som jeg kan ha en sittedel og en bag, og jeg vil ha bagen (og kanskje også sittedelen snudd mot meg som triller... Tips mottas med takk!! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Easywalker, one tree hill og tfk har gode tvilling/søskenvogner som er forholdsvis lette og smale nok til å komme inn standard dører på 80 cm. De har alle svingbare forhjul, og er knallgode vogner. Bagen er vendt mot deg, sittedelen fra deg. Herqules raptor twin og teutonia alu s4 har også svingbare forhjul, og du kan ha barna vendt mot deg eller fra deg, men da er det sånn at du må ha begge barna samme veien. Disse vognene tror jeg også skal være rundt 79-80 cm brede. Finnes en fin oversikt over søskenvogner på www.tinasbok.com (eller www.danielsbok.com - og link videre)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Tusen takk for tipsene, Anonym!! :-) Skal ha de med meg videre! :-) Ble jo plutselig en helt ny verden av vogner å tenke på nå! :-)
Blue Lady Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 tror ikke du kanha bag og sportsdel på TFK sin søskenvogn. De rmå man etter som jeg har skjønt bruke softbag, og ha baby vendt fra deg. På EW og OTH kan man ha bag og sportsdel, men ingen av de kan du ha sportsdelen vendt mot deg, tror jeg da
Blue Lady Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har kun sett denne vogna http://www.firstwheels.nl/nl/city_twin/ der man kan ha sportsdelen vendt mot seg.
Happymom! Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Hei! Flotte søskenvogner er Tfk, Oth og Easywalker sine synes jeg;) Jeg har bestillt meg Tfk sin fordi den har håndbrems og reg. håndtak, noe de to andre ikke har, og som var et "must" for meg... Det stemmer at man ikke kan ha bare en hardbag på vogna (enda...), så det blir en softbag... Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå