Gå til innhold

når kom kvalmen ?


Daisy :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg satt med testen i den ene hånda og brølte på elgen og holdt håret med den andre.. var sånn jeg fattet mistanke... har vært kvalm hele tiden og er det forsatt men har sluttet å spy i denne uken=/ bare vær glad dere slipper for det er helt forferdelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det som var grunnen for dette innlegget........bare for å forberede meg selv litt eller å bli oppmuntert.Har lest at kvalmen som regen kommer i uke 4-5.

 

Dere skjønner i mitt første svangerskap lå jeg rett ut å spydde i ca 8 mnd, begynnte å spy rett etter gravid testen var positiv :) Det var grusomt, inn og ut av sykhus og ææææææææ blir grønn bare av tanken.

Denne gangen lurer jeg på om jeg kan komme meg gjennom månedene uten å spy. Har ikke spydd enda :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått kvalmen, og Tror jeg slipper (bank i bordet) er 8 fullgåtte uker i dag etter ultralyd termin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen kom når jeg var 8 uker på vei. er 14+4 i dag, og den er her enda:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket noe til kvalmen ennå - heldigvis. jeg er 6+2 i dag, så den har ennå mange anledninger til å dukke opp, men jeg håper jeg slipper unna - var ikke kvalm en eneste dag i sist svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg kvalm og uggen i dag...:( men jeg håper nå litt på det...(sikkert sagt uten at jeg vet hvor jævli det er) men det er vertfall et bra tegn...var ikke så veldig kvalm sist...og det endte med MA....jeg er bare 4+1 så i tilfelle er de tidlig...menmen

hva gjør man ikke for en liten spire????

har ønske meg den så lenge nå at jeg klager ikke...

det er sånt som hører med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...