Gå til innhold

Da var det påan igjen

Sunze

Anbefalte innlegg

Vi er nå igang med å prøve og få barn nr.3 . Har fra før to nydelig barn, og har tre ufrivillige aborter bak meg, de to siste etter og ha fått barn nr. 2. Kjenner mye på at det vil være veldig tøft hvis det skjer en gang til. Er det noen her inne som har vært i samme situasjon. Fikk dere da ekstra oppfølging fra legen ? Tenker da spesielt på en tidlig UL. Hvis jeg blir gravid igjen kommer nok tankene til å svirre litt ekstra rundt om det er liv i magen ? Og å vente til uke 18 er lang tid å kjenne på usikkerheten.

Fortsetter under...

jeg har en fra før og en SA nå, jeg har gått hos gyn. nå, og da jeg fikk blødninger tidlig, fikk jeg time på dagen. Veldig fornøyd med oppfløging fra gyn. (det er en privat gyn, ikke via sykehuset der tar det lenger tid.)

Prøvde lenge med nr. en og gikk hos gyn da og, fikk UL i uke 7, det føltes veldig trygt. Fastlegen din må henvise deg til gyn.

Jeg har også to flotte barn, men har desverre mistet fem..., to sene - dvs i uke 16 og 17 etter at jeg fikk nr.to. Har fått "diagnosen" Habituell abort.

Er lovet tett oppfølging av Kvinneklinikken ved neste svangerskap. Skal få hyppige ul, og medikamenter.

Det er opprettet et eget forum for oss som har mistet mange ganger her på bim. Gå inn på debatter, habituell abort, så finner du mange koselige jenter - med like erfaringer rundt dette. Her er det godt å få støtte, gode råd og oppmuntringer i det tøffe løpet vi alle befinner oss i.

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...