Gå til innhold

Smertestillende når man er gravid, hva kan jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har desverre alt tatt to paralgin forte og en liten ibux. Men uten dem hadde jeg ikke overlevd. Har fått resept på både p.forte og ibux, men skal ikke hente ut. Paracet er HEEEEELT trygt?

Nei jeg måtte ikke ha resept på Ibux, men jeg fikk det. Det er visst standard å gi til de som har fjernet en visdomstann. Det gjør ganske vondt nå, men jeg tør ikke ta noe i det hele tatt. Men er redd jeg må ty til en paracet snart.

Annonse

Hei! Jeg spurte på apoteket her om dagen ang IBUX å hvorfor man ikke kan bruke det når man er gravid? Da svarte damen at det var mest når man prøvde å bli gravid, fordi enkelte kunne få problemer med å bli gravide når de brukte mye Ibux? Men hu sa at vi kunne bruke den på lik linje med paracet når man var gravide. Men må si at jeg holder meg til paracet selv. Kan ikke stole 100% på hva en dame sier?

Annonse

Oj så mange svar. Takk alle sammen. Tror jeg holder meg til paracet jeg, det ser ut til at de fleste har fått grønt lys der. Så håper jeg at jeg slipper å bruke så mye av det. Takk igjen for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...