Gå til innhold

Kjenner dere liv nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner fremdeles ikke liv (19+2). Var på UL for ei uke siden, og fikk da vite at morkaka lå framover mot magen slik at fosterets bevegelser ikke var like lette å kjenne. :-/ Det blir spennende framover. Vil jo gjerne kjenne noe til babyen min!

Den lille jenten min er veldig aktiv. Var så artig på utlralyden for da fikk jeg se det med egne øyne og pappaen fikk også se det. Er ikke så mye spark enda, men kjenner at noe beveger seg inni der. På ultralyden såg jeg hånden var på vei opp mot magen min og så kjente jeg at det. Helt fantastisk.

Annonse

Heisann....Ja jeg kjenner også liv, synes det er nesten rundt om hele magen jeg. Hørte bebisen sitt hjerte om tirsdag, det er helt utrolig!!

Skal på ul ons 16mai, gleder oss da. Vil gjerne vite kjønnet , dette er nr 3 og vi har to jenter fra før.

Men det er jo like utrolig og fasinerende denne gangen oxo....

Lykke til alle svangre, og morro å kjenne liv....

R 17 uker på vei nå.

hilsen anki

Jeg kjenner liv noen ganger til dagen og har kjent det i noen uker (er i uke 20 nå). Utrolig kjekt når den gir livstegn fra seg, men jeg kjenner ikke mye om gangen og ikke så ofte. Enten er det en rolig krabat der inne eller så er så tidlig at jeg ikke kjenner det så godt enda. :)

Jeg er 18+2 nå, og tror at jeg har kjent liv noen ganger i ganske en uke...men som sagt ikke sikker enda...et par ganger tror jeg også at jeg har kjent det utenpå magen....Gleder meg sånn til UL på tirsdag!!! Se om det er mye liv inni der!!! :) spennende!!!

He he.... Skrev på torsdag at jeg ikke hadde kjent babyen enda. Var da 15+6.

På fredag, dagen etter, kjente jeg første bevegelsene (småfiskene) i magen. Noen smådunk akkurat som småfisk som dultet borti inne i magen :-)

Siden da har jeg kjent det hver dag :-)

Er 19 + 2 i dag. Masse liv de siste tre ukene! Spark og små hender som bokser, alt skjer nedenfor navelen stort sett, men det stemmer vel bra fremdeles. Er førstegangs, så tror jeg kjente det forholdsvis tidlig. Bebis ligger langt frem da, har fått skikkelig mage, og kjenner som sagt masse liv!

:)

Annonse

Er 20 +2. Har bare kjent små "bobler" av og til. Var på UL i dag og så en sprek og aktiv krabat. Men hadde en veldi bakoverbøyd livmor + at morkaka lå på fremsiden, så det er årsaken til at jeg kjenner så lite. Vil jo så gjerne at de andre i familien skal kjenne tydelige spark, så håper det tar seg opp snart:)

jeg har kjent et lite 'fiskedunk' for en stund siden.(16+6 idag)

men får ofte en 'bulk' nederst på magen. enten vannrett eller loddrett, og vekselsvis høyre og venstre side. må da kunne kalles å kjenne liv det og eller?

Jøss... utrolig at du kjenner så mye liv allerede? jeg kjenner ingenting, og jeg er 19 uker i dag. Lurer på om du har begynt å få mage? Eller har det ingenting å si tror du? Jeg har fått en bitteliten kul... Husker du hvordan det var med ditt første barn? Jeg er selv førstegangsgravid...

:-) Zara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...