Gå til innhold

Litegrann tr men tester positivt???

Anbefalte innlegg

Hva betyr det?

Jeg pleier å spotte litegrann de siste dagene før mensen. Sånn var det nå også. Men så ble det ikke noe mer av det. Tok en CB, og den var positiv. Hva betyr spottinga da? Den var helt som ellers før mensen, og akkurat på rette tidspunkt også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9249954-litegrann-tr-men-tester-positivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva det betyr... Jeg pleier også å spotte før mensen, og har alltid tenkt at når jeg begynner å spotte så er det et tegn på at jeg ikke er gravid. Men kanskje det er helt feil? Kanskje man kan spotte selv om man er gravid. Har jo hørt at mange får en liten blødning når de venter mensen selv om de er gravide da... Gratulerer med positiv test, og lykke til!

Annonse

Hei på deg Anonym. Du aner ikke hvor nysgjerrig jeg er etter å vite hvem du er. Men det er lov å holde oss på pinebenken til du har lyst å dele gleden med oss. Det at du har en liten blødning rundt ikm trenger ikke bety noe så lenge det er lite. I mitt forrige svangerskap hadde jeg en rosa utflod i flere dager rundt uke 5. Nå springer 9-åringen rundt på plenen og spiller fotball. Så det tregner ikke bety noen ting.

Krysser fingrene for at testen forblir positiv, og håper du vil avsløre hvem du er :-)

klem fra

Slenger meg på her...

Da jeg fikk min sønn (han er snart 15), hadde jeg en slik blødning som du. Trodde mensen skulle komme etter det, men den dukket aldri opp...

Samme hva det kalles, så lenge testen er positiv, du ikke blør mer eller har vondt! Du er nok gravid!

Gratulerer så masse! Jeg håper vi får vite hvem du er!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...