Gå til innhold

Dumt spørsmål: hvordan ser en skyggestrek ut?

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag morges, og etter ca 4 minutter kunne jeg skimte en strek! VELDIG svak, men jeg så en strek...tror jeg da :P

Det jeg ble litt usikker på var om du alltid kan skimte den? Jeg bruker test kjøpt på billigtester.no, en slik stav. Noen som har erfaring med den?

Jeg har testet med lik stav en gang før og da mener jeg at jeg ikke så noen ting?

GUUD!!!! Nå er jeg skjelven! Men det er liksom for godt til å være sant om jeg er gravid!

Jeg kikket på den nå (vet at den er ugyldig etter 5 min, men måtte bare) og da var streken tydeligere. Jeg smugkikker alltid etter at den er ugyldig og jeg mener at sist gang jeg testet viste ingenting, heller ikke etter de 5 minutta!

En kan virkelig bli gal av dette, hihi!!! Jeg tror kanskje jeg innbiller meg det også?

Uansett.... når bør jer ta en ny test?

Jeg har veldig uregelmessig syklus, sluttet på p-pillen 7 mars- fikk mensen som følge av dette.....men etter det har det eneste som kan være i nærheten av mensen, vært utflod med litt blod i (14 april).

Fortsetter under...

hmmm.. ville nok forsatt ha tatt testene.. en i mårra og.. jeg opplevde det samme som deg.. 4 dager før ikm.. tok 5 tester ;) på tre dager..

og de alle var kjempe kjempe svake.. tror også en var litt svakere enn den andre.. men etter et par dager .. kom det seg.. så jeg dro til legen for å få svar. og jeg var gravid :)::

så det kan hende enda..

klem

ÅH! da håper jeg!! Tok ny test i dag og da var streken sterkere! Den var også sterkere enn den første jeg tok!

Har skrevet ett innlegg til: "positiv?!" (det var før jeg såg at ღ♥NoBlonde-m-lillesnupp♥ღ hadde svart her)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...