Gå til innhold

Jeg har mistet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet med økt blødning i går kveld. I natt våknet jeg av sterke smerter. Jeg gikk på do å såg at jeg blødde enda mer. Tok meg noen ibuxer(skjønnte at det kom til å gå galt), å gikk å la meg igjen. I dag tidloy våknet jeg, å gikk på do igjen. Da kjennte jeg at det kom ut ette eller annet. Jeg så i bindet mitt, der lå noe som lignet litt på begynnelsen av en morkake eller noe, det var svært.

Så nå skal jeg ringe legen, jeg har mistet det andre mirakelbarnet mitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var forferdelig trist.

Jeg føler med deg, jeg vet hvor vondt det er..

Sender deg en stor, god klem

Skrevet

Uff, det var virkelig trist å høre :(

Føler med deg, og håper du har det bra til tross for det som har skjedd...

Mange klemmer fra meg

Skrevet

Nå har jeg vert hos legen. Nå skal jeg reise over til en annen plass for å ta UL, skal se om alt er kommt ut av seg selv, håper jeg slipper utskrapning:(

Skrevet

uff lulla,så forferdelig trist..jeg tenker på deg.Klem.

Skrevet

Huff, så forferdelig trist.. Håper det går bra med deg.. Tenker på dere.. Klem

Skrevet

Hei Lulla,

Det er utrolig trist å høre, men jeg går gjennom akkurat det samme. Fant akkurat ut at jeg har en MA og vil bare være ferdig med det. Utrolig vondt dette her. Håper at det går bra for oss snart.

Klem,

Skrevet

Huff =( det er forferdelig trist å lese at det går sånn med noen...får klump i halsen og stor sympati for deg og andre som har mistet... jeg ønsker deg lykke til videre med alt..

Skrevet

Huff det er kjedelig..

Håper alle gode ting er 3 da, så det går bra neste gang!

Skrevet

Må bare si jeg føler masse med deg. Jeg har nettopp vært igjennom en utskrapning(for en uke siden). Dette var fjerde gang jeg mistet. fosteret døde i uke ni. Selv merket jeg ikke noe før uke 14. Gleder meg til vi kan prøve å bli gravide igjen. Så jeg skjønner godt hvordan du har d nå. Jeg skall ivertfall på ultralyd ofte neste gang. Vi får trøste oss m at d var kroppen som ordnet opp i noe som ikke skulle være der. Håper vi kommer fort tilbake hit. Lykke til.

Skrevet

Stakkars deg håper du holder hodet oppe under den vanskelige tiden.Og lykke til neste gang.

Skrevet

Uff, så trist Lulla :-(

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg vet veldig godt hvordan du har det! Å jeg håper du lykkes igjen ganske snart!

Trøsteklem fra

Skrevet

Åneeeeei, så trist!!! : (

Det er en grusom opplevelse.

Kos deg med mirakel jenta di og tenk på at dere klarte å bli gravide så fort etter henne helt på egen hånd. Ammer du enda kanskje?

Da skal det jo egentlig være ekstra vanskelig å bli gravid - men dere klarte det!

Det er også positivt at kroppen ordner opp selv.

Du blir nok snart gravid igjen skal du se!

Masse lykke til og god klem fra meg!

Skrevet

Tusen takk for alle gode ord, jeg er nå kommt hjem etter utskrapningen, en grusom opplevelse. Nå er den lille spiren min borte, men håper at jeg får se han/henne igjen i himmelen. Det er så ufattelig trist å miste:( Jeg berre håper vi kan klare det flere ganger, er ikke så lett for oss somde fleste andre. Jeg skulle ønske at ALLE slapp å gå gjennom slike ting som dette.

Men nå får jeg berre håpe vi slipper å prøve så lenge.

Til deg Lucy84, jeg ammer ikke, pga den lille var forsvak til å lære det, så hun klarte det aldri

Skrevet

Du har min dypeste medfølelse. Jeg hadde en SA i februar. Det var en tøff opplevelse. Er nå gravid igjen (positiv test idag). Er veldig glad men kjenner at jeg er ganske nervøs også. Stell godt med deg selv nå. Disse to skulle ikke til deg, men det kommer helt sikkert en som er tiltenkt deg.

Varme tanker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...