Gå til innhold

Hvor mange dager stakk dere før egguttak?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! jeg ble nedregulert først og hadde 150 ie, men jeg stakk 10 dager +2 altså 12 dager før el sprøyten og uthenting, men dette er jo veldig forskjellig! Jeg har greie syklusser og eggløsning til vanlig. Tror det kommer ann på både alder og hva som er problemet, hvor fort en resgerer tilfredstillende på medisinene.

Hei

Jeg ble nedregulert med spray i 18 dager, før jeg begynte å stikke i totalt 10 dager.

Fikk 125 ie med Puregon, og har utrolig nok klart å bli overstimulert etter uttaket, men det ordner seg.

Egget er på plass.

har sykluser på 28-32 dager til vanlig.

Hrm, jeg lurer på hvorfor dere har så mye mindre doser enn meg. Jeg tar 225 ie gonal-f. I dag glemte jeg det første trykket på pennen før jeg stilte inn. Sprøyten er da sånn at man må kaste dosen og begynne på nytt.

Halloooooo, jeg kan jo ikke bare kaste 1000,- i vasken. Jeg presset ut en minidråpe, dunket ut boblene og satt sprøyten jeg.

Det kan ikke være gøy å bli overstimulert. Hvor mange egg fikk du da da? Godt å høre at det har gått bra likevel :o)

Hei

Er du over 35 år, så blir det fort 300 ie for å si det sånn.

Legene tar hensyn til hvilke verdier du har på blodprøvene, samt hva de ser på UL og alder, så alle har forskjellige doser tilpasset den enkelte.

Jeg er veldig fruktbar fra naturens side, og har mange eggposer hver syklus, så tåler ikke så store doser.

Hjelper lite når mannen har et minimum av sædceller men...

På Puregon pennen kan du tilbakestille hvis du bommer på dosen eller skrur feil, snodig hvis det ikke går hos deg også, men vet jo ikke hvordan Gonal pennen fungerer.

Om du bommer noen få ie en dag, så gjør det ingenting.

Jeg fikk ut 13 egg, 7 ble befruktet og alle ble bra, så har satt inn ett og fått 6 stk på frys i dag.

Overstimuleringen gir utslag i at jeg ser ut som jeg er 4 mnd på vei allerede, og at jeg blir litt fort andpusten grunnet væske i bukhulen, men gjør ikke så vondt. Bare viktig å holde seg i ro, så kroppen får ryddet opp.

Aha, spennende og nyttig informasjon.

Jeg har ikke tatt noen blodprøver, jeg. Eller, det har jeg jo, men ikke som klinikken har sett. De må altså ha satt dosen ut fra alder.

Gynokologen min sier at jeg og sannsynligvis er veldig fruktbar.

Da jeg gikk på pergotime for et par måneder siden utviklet jeg kun et egg. Er litt redd for at det er et dårlig tegn.

Uuuuuuu, jeg gruer meg litt til UL på mandag jeg.

Gratulerer med alle eggene. Det er så hyggelig og oppmuntrende med noen sånne historier.

Lykke til med rugingen. Jeg håper symptomene etter overstimuleringen gir seg snart men at magen snart popper ut igjen :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...