Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 10. mai 2007 Jepp blir å ågså å forlange tipptipp renslighet i mitt hjem, han får vaske hendene før han skal dulle og stelle henne. Her skal d ikkje være no shjetthus, han er vandt me å vokse opp blandt masse hundehår, og ikke fult så ren stue, men hos meg blir d andre bolla, d e ikkje d at eg e hysterisk reinslig eller nåkka, men eg e reinslig, og eg like å ha d reint rundt meg. Snus synes eg e nåkka av d verste som finns, og etter d blei slutt mellom oss å fant eg fullt av gamle snuskuler på romgolvet *isj*. Han jobber jo på skole å d e ikkje låv å snuse der, men han snuse uannsett i skjul... Eg har lagt bort mobiln no, han sa at han kom til kalle emilie for d han ville når han kom på barsel, og d orke eg ikkje, så eg blir ikkje å sei i fra når eg har født, eller når fødseln e igang, han får vente på sånn brev i potkassa. Å bruke meir energi på dettan tulle gidd eg ikkje lenge, og eg blir ikkje å orke å svare han meir i dag. Dn dagen du beskreiv hørtes heilt hærlig ut!! Trur eg satse på den;) Kjøpte meg faktisk en film i går, skal ta å se den og spise is, og ta et laaaangt bad, har hvert på mørkelofte og funne gamle barneklær/ leka:) D va skikkeli kos, glede meg tell å bruke nån av mine gamle strikka kjola, syns fargan e drit kul:) Skikkeli 80talls! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9255292
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #27 Del Skrevet 10. mai 2007 fy flate så barnslig han er, han kan ikke bare bestemme seg for at dette skal jeg kalle henne liksom når hun har ett navn!! den mannen dær skulle vært fillerista brutalt!!! fikk helt bakoversveis når jeg leste det dær altså!! herregud er han gammel liksom.. nei fy søren måte på å oppføre seg som en bortskjemt femåring midt i strassaldern da!! hadde jeg vært deg hadde jeg virkelig ikke orka ta noe mere kontakt, ikke svart på mld og ikke tatt tlf, nå skal du konse på deg og jenta di så får han sitte i en krok å surmule så mye han vil, steng han ut av hode og tanker fram til emilie er ute og du får sendt han ett brev om hvordan ting skal være!! Hær vurderer jeg ganske så sterkt å faktisk vente til jeg er hjemme fra føden igjen før jeg sier at Lucas er født, bare få ha han for meg selv hele den lille tiden man er på barsel.. får se.. han får i allefall ikke vite noe før etter fødselen!! Hehe ja ikkesant:) jeg har hatt en hel sånn uke jeg med egenpleie og hjemmekos:) du skulle bodd hær vet du så hadde vi rotta oss sammen med snop og film og stengt verden lutt ute:) Satser på nammenamm middag på min nye steikeovn (jippiii endelig ovn) og en av mine filmer som jeg har kjøpt siste månedene men ikke gidda sett enda:P hehe:) jeg har å is:) kjempegøy med arvetøy som ser stilig ut da:) fargeklatter blir alle happy av:) Mamma kommer en av de nærmeste dagene med tøy etter lillebroren min hun å, blir gøy å se Lucas i klær som jeg husker søte lille bestegullet av en bror jeg har brukte:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9257505
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 10. mai 2007 hehe, ja d e så latterlig, skulle nesten tru at d ikkje gikk ann, men d gjør tydeligvis d;p Blir ikkje å sei i fra til han eg heller, han sa at han blei å komme uannsett, men kordan han skal klare d vesst han ikkje får beskjed at fødseln e strata, d e jo t mysterium;) Har ikkje svart på den siste meldinga, og kommer ikkje tell å svare me mindre han sei unnskyld, eller vise eg litt finere sia av seg sjøl. Neste *terror* melding bli han pappa å svare på (Han e meir oppkava enn d eg e no, nesten litt søtt å se på. Han sa at han kom til å skrive til barnefaren at hadde han(barnefaren) nåkka å sei tell meg, så fikk han heller skrive melding tell han, fordi d va han som kom til å svare på de meldingen framover no, sånn at han kunne sensurere styggt språkbruk, og kallenavn som ikkje passa seg å kalle ei høygravid dama, og i hvertfall ikkje datra hannes. Og sida han(barnefaren) ikkje klarte å ta å finne ut ka som passa seg, så fikk han heller skrive de meldingen tell han først, så kunne han sensurere dem og fortelle d videre tell meg:P Fordi han orka ikkje å sette å se på at han dreiv på å stressa meg opp på den måten. Så eg sett nesten å håpe på at han skal skrive melding no:p Trur at han blir ganske paff hvis han får ei sånn melding av han pappa. Han pappa e en sånn type som kommer overens me alle sammen, han havne aldri i konflikta, og han har liksom stått litt på sidelinja når d gjeld denna kranglinga, men no e grensa hannes nådd også Eg blir nesten litt sånn pappadalt no, synes at d e litt nusseli at han vil beskytte meg på den måten:) Heldivis har d roa seg litt ned no, og han pappa har hvert å kjøpt friskis tell meg, og no ser vi på *penger for livet*! Skal se film seinar, har hamstra opp masse filma den siste måneden, har jo nesten ingenting bedre å gjøre;) Hehe *fly ned til loiuse og ha filmkveld og tacokveld:)* Også kan eg ta me min nye blender også kan vi lage alkoholfrie drinka:) Også fikk eg en sånn koffert med en drill og masse skrua, og digsebomsa hos han pappa igår, så da kan vi henge opp bilda og greier i leiligheita også *handywoman* D e så sinnsykt masse som skjer i dag! Ei kjempe go venninna av meg fikk rie i mårrest å ligg på sykehuset no og skal føde:) Og ei anna go venninna ringte meg å fortalte at ho også va blitt gravid. Så her e d skikkeli babylykke:) Hehe har en gul og oransje strikka dress som mi tøtta skal bruke, den e knall tøff! Gult e kult! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9258105
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #29 Del Skrevet 10. mai 2007 hehe pappan din høres kjempesøt ut:) det kunna han virkelig hatt godt av!!! namme friskis da:D hær går det på vaniljestenger, min nyeste dille:D nettop spist biffstrimler av svin, med potetbåter stekt i olivenolje og viltsaus med creme fraiche i:D namm namm var helt nyydelig etter en uke med micro mat:D hehe jeg å, seks filmer jeg ikke har tatt plasten av engang:P hihi:) ååh taco er namm men jeg er halvdød pga halsbrann etter en kveld med taco uheldigvis.. sukk:( naiiiice, jeg vil ha drivers... hihi:D det er gøy, det kjøpte jeg meg jeg å, har kommet veldig til nytte:) blir digg til deg med flytting å greier, tiden går litt fortere da og plutselige er emilie ute:) ååh så gøy da:) jeg vil åå ha venninne med baby, eneste jenta i venneflokken som skal ha baby jeg.. så er jeg jo eldst av vennene mine å da:) haha drittøft:) Lucas digga middag kjenner jeg, han ble jo helt turbo hær nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9259033
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 10. mai 2007 Han e kjempe snill! Vi har jo våres diskujona vi også men vi har bestandi hatt et fint far/datter forhold, av og til så lure eg på ka eg har gjort for å fortjene en så snill pappa, førr e d nån som strekke seg langt for ungan sine så e d han (har bestandi hvert likje prinsessa hannes som satt på i framsete når han kjørte på jobb, og meg til barnehagen..Eg e vel egentli bittelitt bortskjemt, men eg ser ikkje på meg sjøl som d... Fordi eg tar ikkje foreldran mine forgitt og eg forvente ikkje nåkka som helst av dem, og eg e bestandi takknemmelig over de tingan dem gjør førr meg D e også en del av grunnan tell at eg vill at sammarbeide mellom meg og han mats skal fungere, sånn at ho Emilie får oppleve å ha en skikkeli pappa, men eg skjønne jo at den rosa bobbla av en fantasi får eg bare ta hull på, fordi d kommer aldri tell å skje. Hehe, huff halsbrann e lite gøy, har hatt litt halsbrann, men heldvis ikke så særlig mye;) Til gjenngjeld så ser magen min ut som et elvekart over afrika;p Middagen din hørtes drit naice ut! Eg e fan av fløtesaus me fersk sopp, med stekt baconskive og chips.. Her leve vi sunt:p Hehe, eg e jo ikkje sånn kjempe usunn, men eg leve sånn som eg gjorde før eg va gravid, og eg telte ikkje kaloria da, og d orke eg ikkje å gjøre no heller. Har egentli et ganske sunt å balansert kosthold, spis både frukt og grønt, men kan skli litt ut me en hamburger av og til:) Har også spist spekeskinke og annet spekemat under graviditetn og eg e frisk som en fisk, eg har jo seff ikkje sotte å proppa meg stappfull på salami, men d gjorde eg jo ikkje før eg blei gravid heller;) Har bare lagt på meg ca 14kg, og eg synes ikkje at d e så masse:) Her oppe e d skikkeli babyboom i år, og d va d i fjor også! Også e d litt lett å komme i kontakt me dem også, sia byen ikkje e sånn kjempe stor;) D e nesten sånn at alle kjenne alle, eller at alle kjenne noen som kjenne den person som kjenne den person igjen...hvis du skjønne;) Ho Emilie va også turbo tidligar i dag, da va d fram me videokamera på telefon, ho mamma og han pappa va jo i hundre:P Dem syns d e så arti å kjenne åg facineranes å se på Prate du ofte me faren til Lucas?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9259837
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #31 Del Skrevet 10. mai 2007 hehe men litt pappajente er det lov å være, er skikkelig mammadalt jeg:) ringer henne nesten hvær dag og lurer på ting:) uff ja man håper i det lengste, men går det ikke å ha en ok ordning med barnefar må amn finne andre løsninger som funker ... hehe sunnhet hva er det?? nei men stekte jo amten i olivenolje da så føler meg litt sunn allikevel:) uff jeg sliter helt sykt med halsbrann, er ødelagt i halsen om morran for jeg ligger hele natta med halsbrann:S hehe ser ut som om magen min står i flammer så du er ikke alene:) haha jeg har hatt superdilla på ca alt man ikke skal spise under graviditet men lucas lever i beste evlgående så hihi jeg er vel tilgitt:) lagt på meg 22 kilo jeg men har sykt mye vann i kroppen så det har å skylda for en del av tyngda:) hehe ja kjenner til det dær:) alle venninnene mine vil ha men de er jo single og ikke gravide så ja vet ass, satt på bussen da magen blåste seg opp som en ballong på høyresia , måtte bare le da:) uff det er sjelden altså.. meste når jeg skal spørre hva han har gjort nåååå da.. (rykter osv) etter siste skuffelsen emd han har jeg blokkert han på msn faktisk ble lei meg for flere ting, som at jeg spurte om han ville ha video av hjertelyden til lucas og nei d ville han ikke.. han hadde prata dritt om meg til en kompis men nekta på det, han kom med den : snakker ikek dritt om hun jeg må dele ungen min med.. ble skikkelig irritert da for det er ikke en baby jeg føder som jeg deretter skal få låne liksom som er bare hans.. !!! knurr og alltid når jeg prøver å holde kontakt går det bare en vei og på enstavelser fra han.. inviterte han til og med på middag og trodde ting skulle bli bedre etterpå men neida.. også nå den dama hans på seksten som er like moden som ei på 12.. jippi nei uff jeg klarer nesten ikke tanken på at jeg må sitte å gi og gi og gi og han aldri gir tilbake.. verste er at jeg har rukket ut en hånd så mange ganger og han tar aldri imot.. ikke foreldrene hans heller.. så jeg orker rett å slett ikke å snakke med han, har bare stengt han ute av livet mitt fram til jeg må snakke med han igjen og da vil det først skje gjennom ett brev dær jeg forteller hvor grensa går:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9260079
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 10. mai 2007 Hehe, hadde heller ikkje klart meg uten ho mamma! Eg trur at eg e ganske daltat av heile familien min egentli;) Hehe, eg klare også å finne ut at en halvliter me sjokoladeis kan faktisk være d sunneste i verden! Kalsium, og mørk sjokolade, fylt me antioksidanter, og potetgull e jo egentli en grønnsak stekt på en litt anna måte;) Heldivis så har eg hatt dilla på ganske sunne ting, frukt, bonauqa, og saft-is (saft-is e ikkje så sunt, men d veie opp for brusen som eg ikkje drikk sia eg har dilla på bonaqua;) Også kinamat!! *namnam* kanskje ikkej d sunneste, men fortsatt bedre enn fastfood;) Har logge mellom 14-16kg no de siste uken, kommer litt ann på hvor mye vann eg har i kroppen akkurat da:) 12kg fjernes jo me en gang ungen e ute, og¨så trille man og amme bort resten, så eg e ikkje så urolig egentli:) Huff, hørtes ut som barnefaren til lucas også hadde litt sagflis i hodet:p Og d der me at han skulle del ungen hans med deg, e jo heilt latterlig!! Dem trur jo tydligvis at dem har like masse dem sku ha sagt som d vi har!! Mange som sei at dem har d osv, og blablabla bullshit! Dettan e kanskje tenknisk sett like masse deres unga som vårres, sia d ikkje hadde eksistert en unge uten dem. Men ungan skal bo hos oss, d e vi som skal forsørge dem, d e vi som e der når dem har falt å slått seg, d e vi som e der når dem tar sine første steg. D e vi som har gått igjennom et heilt svagerskap aleine, d e vi som har uroa åss fra begynnelsen, og skifta om livsstil fra starten av, d e vi som har elska dem fra første stund, d e vi som blir å trøste dem seine kvelda, og d e vi som blir å lære dem rett og galt. Så dem kan sei at d e like masse deres unga, men d e faktisk ikkje d! Ho Emilie e mest mitt barn og Lucas e mest din sønn, fordi d e vi som bestandi blir å være der for dem. Et sånt brev blir eg åg å skrive, så veit han no i hvertfall kor grensa ligg og ka som blir å skje:) D blir å bli et sinnsykt langt brev, så eg trur eg skal bynne på d om ikkje alt forlenge;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9260634
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #33 Del Skrevet 10. mai 2007 man er jo ikke gravid så ofte så er lov å unne seg noen gleder:) kiloene triller fort av når vifår en liten en å henge fingrene i så enig dær ja.. de tror de har langt mere rettigheter enn de faktisk har sånn som far til lucas som sa: jeg har spurt meg for og alle sier jeg har 50 % rett på å betsemme navn!! haha fy faen som jeg lo før jeg knuste hans lille boble med noen søte små linker fra nettet om mine rettigheter i forhold til hans:D hehe han har ca ingen:P ja har alt begynt på brevet jeg, er mye soms kal med så nå har jeg spist fire is:P hehe ååh så har fanta fått en ny brus med mangosmak, den var dritgod:D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9260929
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 10. mai 2007 Jepp den nye fantasmaken e kjempe go, har faktisk smakt den, butikken var tom for bonaqua! Trur at mange av de *no sugar* fantasmakan også e go, men eg drikk ikkje lettbrus, og spesielt ikkje fanta sine, syns d smake dårlig dram av de;p Han her tullkuken av en barnefar skal involvere familivernskontoret og advokat og greier sei han. D han ikkje forstår e at når vi kjem opp dit, og bynne å diskutere og d kjem fram at han ikkje veit om han skal erkjenne farsskapet en gang, da virke han jo som en idiot, da sei han jo på en måte: "Ungen skal heite d eg vil, men eg skal fortsatt ha en farsskapstest først fordi eg trur at d e en muligheit for at d ikkje e min unge..." Og eg har tatt vare på alle de stygge meldingen som eg har fått, så han har lite å stille opp me. No e heksevortene vekst fram, og kløran ute *grrrrrrrrrr* Eg har prøvd ¨å sprenge bobla som sveve over hodet hannes, men han vill ikkje høre d han ikkje vil høre, d ignorere han rett åg slett. Uannsett om d e fakta basert eller ikkje, så velge han å ikkje ville høre vesst d ikkje e nåkka som blir et positivt utfall for han:p D samme vesst han les ting, d glømme han me en gang vesst d e ting som ikkje har et bra utfall.. Hehe, har bare spist 3 is i dag da, men eg har drukke 4liter bonaqua:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9261003
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #35 Del Skrevet 10. mai 2007 ja den er dritgod:D hehe ti is hær nå og bestemt meg for å finne senga før jeg sprekker:P hehe:) herregud han bare lurer seg selv inn i noe han faktisk ikke burde.. for det er han som havner i dårlig lys.. haha for en idiot rett og slett:P Hær vet barnefar at det finens en mikroskopisk sjanse for at det kanskje ikke er hans men han vil ikke ha test han.. men skal ta det likevel for jeg vil vite 100 % (selv om jeg vet det er hans).. bare så han å vet det sikkert liksom:) mannfolk tror de skal ha så mye å si de, men nei de kan bare klappe igjen.. alle rettighetene de tror de har, har de faktisk ikke!! blander han inn alt det han sier ser de jo at det er han som er helt tosk og da har han jo driti pent på draget vil jeg tro:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9261032
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 11. mai 2007 Hehe, eg kan forestille meg kor dem hadde flirt av oss vesst vi møtte opp på familievernskontoret og sa at vi krangla om navnet, og at dem måtte hjelpe oss:p Han sa at hvis eg blei me han dit så kunne eg få pizza hos han! Heilt patetisk... Han trur at eg ikke tørr å være me på familievernskontoret fordi at eg e redd for dem, og fordi han trur at dem blir å sei seg enig i alt han hadde å sei (d va faktisk ordrett tatt ut av d han sa:p) Men eg orke rett å slett ikkje å utsette meg sjøl førr meir krangling no, d e 6daga tell menstermin, og 14daga tell ULtermin, og å sette å krangle i et rom i en time om en ting som blei bestemt i januar/februar når han ga seg faen, d kjem ikkje på tale. Førr d einaste han vil diskutere no e jo navnet, og d blir for latterlig. Nei no drit han på draget, for vi hadde faktisk fått til et ganske ok sammarbeid, men d har gådt rett i dass no..Og d blir å ta ei stund å bygge opp igjen, og for at et nytt sammarbeid skal fungere så får han svelge en god del kamela, førr no e d slutt på å være miss nice girl:p.. Hehe, eg har spist fem is no:p Skal også gå å rulle meg inn i senga snart, skal re opp babysenga i mårra *glede seg* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9261091
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #37 Del Skrevet 11. mai 2007 haha er det hans beste bestikkelse? kom å vær medvillig så skal du få pizza? da lager jeg heller en pizza til deg jeg altså hehe:) de kommer jo til å le av han, det må jo han å fatte!!! skjønner jeg godt, er heller ingen vits for han dær trenger nøye fastsatte punkter om at sånn blir det, lev med det!! i feel you.. er liksom ingen vits å ha på silkehanskene når de gnukker oss med sandpapir tilbake:P is er namm namm:D ååh det blir kos:) har ferdig rommet til lucas jeg å *rødme* hehe starta tidlig for jeg føler at han kommer leeenge før termin:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9264928
Leoness Skrevet 13. mai 2007 #38 Del Skrevet 13. mai 2007 He he, likte denne setningen skrevet av en over her.... "Har han en hjerne eller bare et svart hull?" :-D Emilie Helene er et fint navn, han må bare ti still! Stikker han fra barnet sitt er han hjernedød i utgangspunktet! Men bra for deg som i fremtiden kan finne en virkelig MANN med baller (OG hjerne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9284725
Blåbærmuffins Skrevet 22. mai 2007 #39 Del Skrevet 22. mai 2007 Gud hjelpe meg altså... Hører ikke til her, men må bare si noe: Det er faen meg beundringsverdig at du ikke har fått deg hemmelig telefonnr og flytta til utlandet. Jeg hadde IKKE hatt tålmodighet til å høre på det gnålet fra den idioten. Huff altså. Du er tøff! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9378610
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 23. mai 2007 Hehe, Takk! Han e en tålmodighetsprøve hele fyren;) men d e jo eg som har valgt å få barn me han, så da må man bare holde ut, får jo ei søt lita prinsessa i utbytte så d går seg vell til me tia;) Men d e godt å få d litt ut av og til, og d e bra å få støtte så man ser at man ikkje e den einaste som hadde blitt fortvilt;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9380783
Cloudberry Skrevet 27. mai 2007 #41 Del Skrevet 27. mai 2007 Unnskyld meg, men hvor gamle er dere egentlig? Skal du ha aleneomsorgen så kan du egentlig ta de fleste avgjørelser selv. Skjønner ikke hvorfor dere har foreldrene deres tilstede. De har jo ingen ting de skulle ha sagt. Skjønner at det er vanskelig. Synes barnefaren er utrolig lite voksen. Håper du finner ut av det. Det ordner seg tilslutt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9425319
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #42 Del Skrevet 27. mai 2007 vi har foreldrene våre tilstede fordi de er en støtte for oss.... støtter du deg ikke til foreldrene dine når du trenger litt hjelp eller trøst? det er alltid godt å kunne få råd og sånn av de:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248915-huff-no-m%C3%A5-eg-faktisk-nesten-gr%C3%A5te-littdrit-langt/page/2/#findComment-9427030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå