Gå til innhold

Til alle bekymrede gravide med blødninger; det kan gå bra....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv hadde jeg blødninger de 3-4 første månedene og jeg var for å si det mildt; dritbekymret.... Ble gravid med pergo etter 18 mnd prøving og var ikke veldig klar for å miste vår etterlengtede spire. Men vi var ofte på kontroller med UL hver 8.-10. dag fra uke 7-13 og som legene sa; så lenge jeg ikke hadde noen smerter eller feber, så skulle det ikke være noen fare for å miste. Jeg var bare rett og slett uheldig og hadde skjøre slimhinner som lett begynte å blø. Må også tilføye at siden vi var så heldig å få se et bankende hjerte der så ofte, så slapp jeg også å være redd i mange mnd før jeg fikk se noe der.... Så derfor; får du blødninger; ring legen og be om å få komme inn på UL! Det hjelper så utrolig på bekymringen og det er jo ikke bra hverken for deg eller barnet å være stresset og redd.

I de fleste tilfeller så går det fint selv om man har litt blødninger, men det er klart man blir redd når man leser så mange skumle historier her inne.....

Tenkte egentlig bare å muntre opp alle som er redde og fortelle at jeg blødde mye gjennom de første månedene, men likevel; om 1 mnd så får vi hilse på vårt lillegull for da har jeg termin. Så som dere ser; det KAN gå bra også:)

må bare si at dette ikke er ment for å irritere noen, men for å muntre opp de som er redde og vise at det ikke alltid trenger å være fryktelig galt selv om man blør......

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig fint å ha sånne som deg, som muntrer opp de som er bekymret! Fint å høre at man ikke skal bekymre seg for mye, for mange ganger går det bra!!=) klem til deg=)

Skrevet

Jeg blødde også mye i mine 2 første svangerskap. Første gangen endte det i spontanabort, mens andre gangen fikk jeg verdens nyyyydeligste lille gutt! Det trenger slettes ikke bety fare.. har hørt at noe sånnt som 30% får blødninger tidlig i svangerskapet,

Skrevet

Hei, det var utrolig godt å lese det du skrev...

Jeg skal til legen i dag og håper ikke det er noe fare selvom jeg så litt rødt, men er som du skjønner dritengstelig...

Jeg er 11+5, og husker ikke om jeg hadde noe blødninger i mitt første svangerskap.

Men får bare håpe på det beste..

Skrevet

den trengte jeg.så det var litt blod i trusen idag,men var ikke noe annet å gjøre enn å vente å se om det ble mere...

huff... blir mange doturer idag ja tenker jeg...

Skrevet

Krysser fingrene for dere jenter og håper dere bare har fått en liten rift eller noe.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...