Gjest Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Ser at noen nevner at de har vært på dette. Hverken lege eller jordmor har nevnt det for oss; når evt. skjer det, og hva går det egentlig ut på ? Har jo fått fødeplass og skal på omvisning, men ingen har liksom nevnt dette med innskriving....er dette likt for alle sykehus ? Er 30+5 i dag.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Skjer som regel 1 mnd før termindatoen din. Fikk innkallelse til dette da jeg var på den ordinære ul i uke 20, rart du ikke har hørt noe. Men har forstått det slik, at ikke alle "får" journalskriving...?
Hello Kitty Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har heller ikke fått informasjon om dette, og jeg har termin på lørdag. Har bare fått beskjed om å ringe når det skjer noe. legen min sjekket til og med om de ville ha meg på en for-kontroll. Også fordi jeg fødte med keisersnitt sist gang. Men nei, det ønsket de ikke... Tror som regel innskrivningen skjer når du kommer på føden.
måne73 Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Hei Fødte på Ullevål i 2004 og da var det heller ikke snakk om noe journalskriving. Det er forskjellig praksis fra sykehus til sykehus. Denne gangen er jeg innkalt til journalskriving men nå skal jeg føde på Asker og Bærum sykehus. Det gikk veldig bra uten journalskriving i 2004 så det gjør det nok for dere i dag også. Lykke til fremover og skriv heller ned på en lapp og ta med til fødselen hvis det er spesielle ønsker du har.
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Ok, slår meg til ro med ingen innskriving, jeg, takk for svar (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå