Gå til innhold

Snart to dager over ikm...

Anbefalte innlegg

Skummelt skummelt... Jeg og sambo har akkurat bestemt oss for å legge prøvinga på vent. Mye som skal skje fremover med flytting og ny jobb. Grunnen er rett og slett den at jeg ikke har jobb, og det synes jeg at jeg bør ha.

-så nå sitter jeg her å leser, og blir "mer og mer" gravid som jeg leser. Merkelig det der:)

Forrige mens hadde jeg enorme smerter som gikk over flere dager. Smertestillende hjalp i liten grad. Blødningene var sterke, og det var "små klumper". Jeg har vært plasterfri siden januar, og har hatt normal mens frem til denne gangen, med sykuser på ca 26 dager.

Så nå sitter jeg her, uten graviditetstest - og lurer litt:) Når kan man teste? Har litt "vondt" i eggstokken, men ingen tegn ifht slim el. som jeg bruker å ha før mensen. Og er det mulig at jeg kanskje er så nervøs/forventningsfull at jeg utsetter mensen pågrunn av dette?

Kom gjerne med synspunkter, allerhelst realistiske - for jeg tror at jeg snart blir gal av å undre, håpe og være redd:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9248118-snart-to-dager-over-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg ut å kjøpe en test - er jo helt bortreist om dagen... Sommerfugler i magen og en stemme inni hodet som sier at det ikke er symptomer på graviditet:) Regna over det i går, og det viser seg at jeg har regna feil, altså en uke på overtid!

Tro om jeg klarer å vente til å teste i morgen på morgenurin, eller om jeg kommer til å fly på do umiddelbart etter jeg kommer hjem.... -hvis det jeg gjør det i dag, vil det lønne seg å kjøpe clear blue?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...