Gå til innhold

UF, nå begynner jeg å få litt murring (ikke direkte vondt) også:(


Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

jeg begynner å bli rimelig sikker på at det går galt denne gangen, dette er ikke noe kjekkt. Tror jeg skal ringe legen i måren. Jeg blør berre mer og mer, kjenner at jeg er rar rett over skambenet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lulla.Har du mye smerter?Hvordan ser blodet ut?Ikke sikkert det går galt fordi om du blør.Jeg mistet i uke 12 en gang å da blødde jeg mye å masse rødt blod med klumper i.Hvis det blir verre burde du ringe legevakten å høre.Uff sånt er ikke greit.Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg mistet blødde jeg MASSE rødt blod. Det begynte å selvfølgelig smått og brunt.

 

MEN det er mange som blør som det går bra med. Ring legen i morgen og hør om du kan få en time. Skjønner at du er engstelig, det er ikke noe kekt i det hele tatt!!!

 

Men tenk nå iallefall på det at dere kan iallefall få det til på egen hånd.

Lykke til. Krysser fingrene for at det kommer et mirakel på nyttårsaften : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ikke trenger å gå galt. Bødde sist fra uke 5 til12, det gikk bra. Men denne gangen føler jeg at det er anerledes. Men takk for litt oppmuntring likevell, skal ringe legen i morgen, så få rvi se, kommer med oppdatering da.

 

Har foresten ikke mye smerter, men det er ubehageli hvis dere sjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...