Gå til innhold

EL-test som graviditetstest?


StoltMammaForFørsteGang

Anbefalte innlegg

Vet noen har skrevet noe om dette. Jeg har flere CB digitale EL-tester liggende - noen med erfaring fra å bruke disse som graviditetstester? Får en evt. samme utslag som ved EL hvis testen er positiv?

 

Håper noen vet! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke gravid-testet med EL-test. Det er jo en grunn for at det lages egne gravid-tester, hvorfor ikke kjøpe en av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stemmer det, det går fint ann å bruke el tester som grav. test. Det går til og med ann å putte el test stavene inn i den digitale graviditets testen å få frem teksten gravid/ ikke gravid... Prøvde det ut her om dagen. Men dersom du bare har el tester i huset så tror jeg det skal komme frem det samme tegnet som når du har el.

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å en av grunnene til at de lager begge deler kan jo være at de vil tjene mest mulig penger :-)

Det er fullt mulig å teste graviditet med el tester, så hvorfor ikke gjøre det, dersom man har de liggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Vetlis - hvis du testet pos. på en EL-test, ville du ikke kontrolltestet med en gravid-test da? Så hvorfor ikke bare ta gravid-testen med en gang???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel gjerne at en har de liggende, og ikke at en går og kjøper EL-tester for å teste graviditet. Ved positiv EL-test vil en jo uansett kontrollteste med hcg-test. Lurte mest bare på om det hadde noe for seg og evt. prøve med El-test i den sammenheng :)

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 7 uker på veg....jeg prøvde selv og teste med el test på ikm dagen siden andre prøvde det.det var i tilegg en billig test og den lyste positiv....tok vanlig graviditets test rett etter på og jammen var jeg ikke gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym!

Jeg hadde testet med grav test først. Så hadde jeg noen el tester til overs. Å håpet på at jeg ikke trengte dem igjen.... Derfor eksprimenterte jeg litt da serru :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...