Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er viktig å gjøre det som du føler er rett for deg, trenger man sykemelding i perioder under forsøk, så ta det. Husk- dere trenger ikke forklare dere til sjefen hvorfor dere sykemelder dere- de har ingen rett til å vite årsak hvis dere ikke vil dele denne infoen. Hilsen ei som sykemelder hele tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9246744-til-dere-som-sykemelder-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk. jeg jobbet sist og er sykmeldt nå. har dårlig samvittiget, men prøver å tenke på at dette er en tid jeg skal ta vare på meg selv... Vi må gjøre det vi selv føler for, enten det er å jobbe eller være hjemme! Var helt ok å jobbe sist, men jeg hadde en bitteliten angst inni meg som mente jeg burde ta det mer med ro...så nå hører jeg på den. Må bare prøve å få lagt bort den dårlige samvittigheten...he he..

Jeg har blitt gravid 2 ganger av 2 forsøk, men mistet tidlig, har nå bestemt meg for å ikke jobbe en periode etter neste forsøk. Jeg har en tung fysisk jobb og tenker mye på om dette kan ha forårsaket litt problemer. Ingen skal ha dårlig samvittighet pga. sykemelding i forbindelse med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...