Gå til innhold

quinny vogn bra eller dårlig vogn????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode erfaringer med quinnyfreestyle 3x.

er det en bra vogn? lurer på om jeg skal kjøpe den , men ble så usikker når den ikke scorte bra på testen, andre som har erfaring eller???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den.. Har bare sportsdelen, men ELSKER den:)

Men jeg veit ærlig talt ikke om jeg skal kjøpe bagen til den for jeg tror den blir liten. Har termin i oktober så har jo tenkt og bruke vinterpose.

Men det er en vogn som er kjempe god å trille, jeg har aldri hatt noe tull med den.

Skrevet

Kan ikke tro på sånne tester hele tiden... Herregud da kan vi jo kjøpe "best" i test vogna nå også om noen mnd er den dårligst... Kjøp den vognen du vil ha... Bare hørt fine ting om den vogna..

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt denne vogna (sportsvogndelen) i ca. et år nå, og er ganske fornøyd med den:)

Mange klager på at den knirker mye i hjulene, men det er bare å stramme spilene når lyden kommer.

Klemte nettop ene fingeren til dattera mi i siden på kalesjen, da hun holdt der og jeg klemte den sammen...uff, den nagla er blå enda:( Så det er noe å passe på...

Ellers er den utrolig lett å trille, kjekt å kunne ha barnet mot deg, genialt med håndbrems og fin å se på;)

Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med vogna, har riktignok bare sportsdelen, vet ikke hvordan den er med bag. Men er veldig fornøyd, smidig og lett å trille, perfekt for byturer.

Skrevet

bare positivt å si om den vogna jeg..har og sportsdelen,men skal kjøpe til bagen når lille kommer...veldig grei å ha inn og ut av bila,da den ikke er så blytung som mange andre vogner.åsså liker jeg det at man kan feste bilstolen på..utrolig kjekt på butikken osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...