Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hei, noen som har prøvd Teutonia Mistral S. Testet den i butikk og synes den var flott å kjøre. Artig med to svingbare hjul og mulighet for å vende over håndtaket. Firehjuls vogn med fordelene til trehjulsvogn. Vurderer å kjøpe denne, men vil gjerne høre andres erfaringer. Vi bor i Bergen og her er det stort sett bart (ikke snø), så de litt små hjulene blir kanskje ikke et problem.... Setter stor pris på alle råd.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes den er veldig god å trille! :-) De små hjulene er ikke noe problem, vogna er lun og god, og genialt at man bare vipper over styret eller snur sittedelen...kan brukes med bilsete, hardbag, mykbag, duobag eller fashionbag, kalesjen er stor og lun og handlekurven er stor, men bittelitt vanskelig å komme til...
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Vi har kjøpt vognen, men mangler babyen ennå. Så vi har trillet bare inne på stuen og i butikken, men vogna virker stabil, lettkjørt og ikke minst pen å se på. Litt usikker på de små hjulene til vinteren, men man kan jo vende handtaket og dermed kjøre over de største snøhaugene med de store hjulene først. Da skulle jo de fungere som en vogn med 4 like store hjul. Gleder meg til de første trilleturene om et par tre uker!!
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Du anonyme over meg, hvilken merke bilstol kan man bruke på vognunderstellet??Det har jeg ikke fått sjekket, men har kjøpt acta graco logico s, men den passer kanskje ikke den da...
mammmamia ** Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Maxi Cosi og Britax passer hvertfall, jeg vet ikke om man kanskje kan feste Akta Graco også på 2007-modellene, prøv å sjekke på f.eks. www.pingpong-online.com eller www.teutonia.com :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Britax er samme produsent som Teutonia, så det passer hvertfall. Tror også Maxi Cosi passer... Akta Graco tror jeg ikke passer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå