Gå til innhold

Hva slags svar svil dere ha?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil dere bare ha svar hvor dere blir jattet med og strøket med hårene, eller vil dere ha ærlige svar om hvordan ståa faktsik er?

 

Syns det blir mye dill-dall og rosenrødt her om dagen... Hva med å stikke finger'n i jorda? Vi er tross alt på 1. tri. og vi vet at ALT kan skje. Ingen har garanti for at det går bra, og de som ikke tåler å høre det bør kanskje kutte ut nettet en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vene!!!!!!!!!!!Du mener å ikke gå rundt grøten men rett i smørklatten?Det er bra å være direkte men ikke alltid.Mye kan oppfattes negativt.Vi stryker ingen på håret.Kanskje du skulle ta en pause fra nettet?Om du skulle lure på noe så er vi her å svarer så godt vi kan.Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ting kan gå galt det er vel alle fullstendig klar over. Men jeg trodde virkelig at det var derfor de fleste var her jeg.... nettopp for å få råd, og vink, og kanskje noen ganger litt trøst.

Er det noe galt og man trenger medisinsk bistand går man til legen. Forumet slik jeg oppfatter det er til for å dele erfaringer og støtte hverandre gjennom alle faser og mulige hendelser gjennom hele svangerskapet. Og en av de tingene man søker er håp og støtte dersom man er redd for at noe kunne være galt - eller?

 

dette er nå min mening, syntes innlegget ditt var litt flåsete jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

M.a.o. ønkser dere heller falske svar og blanke løgner? Wow - dere kommer til bli gode mødre! NOT!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske svar og blanke løgner? vet du hva - tror du tar dette forumet litt mer alvorlig enn du burde. Hvis det en noen som er alvorlig bekymret for om det er noe galt ville jeg heller anbefale en fagperson å kunne uttale se enn om du skulle vurdere hva som er riktig eller galt.

Tror hverken du eller jeg sitter inne med noen absolutte svar på noen svangerskapsproblemer.

 

Derfor er det en god regel å holde oss til de positive sidene ved svangerskapet, be personer som er alvorlig bekymret om å rådføre seg med lege, og gi trøst dersom ulykken intreffer og man enten er uheldig å miste eller blir stilt ovenfor andre vanskelige spørsmål iløpet av svangerskapet.

 

vær litt positiv a :) det er vår, solen skinner, det er snart sommer og vi er GRAVIDE!!! JIIIPPPPIIIII. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva i all verden får deg til å tro at du blir en god mor da?

begynner å lure på om du er samme person som har vært her å laget kvalm før..

finn noe annet å driv tiden din med du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn ting er å være ærlig, men når man bare antar - og ikke vet - så er det kanskje like greit å holde munn dersom det er noe negativt man vil komme med. Det er hyggelig med oppmuntrende ord og råd, men når noen er utelukkende negative synes jeg det er best de holder det for seg selv. Hvis noe skulle skje min lille spire, og jeg beskrev symptomer her inne, så ville jeg gjort det for å få oppmuntring og råd om hva jeg skulle foreta meg, samt høre om noen har samme erfaring - ikke for at noen skal fortelle meg at de TROR at noe er alvorlig galt med nurket mitt.. Det er opp til fagpersoner å avgjøre, frem til man får den endelige beskjeden vil man gjerne beholde håpet..Ser ikke noe poeng i å spolere glede og håp for andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen her som ikke tåler å høre "sannheten" men hvem kan definere hva "sannhenten" er?

 

Det er vel heller måten ting blir sagt på som gir reaksjoner. Har selv lagt ut spørsmål og fått svar fra anonym ganske umiddelbart, med sånne slutt å være overnervøs, ingen her kan svare på det om du ikke vet det selv bla bla bla svar.

 

Så til deg anonym; jeg vet at bare legen kan gi sikre svar, MEN det er horder av folk her inne med masse erfaring. Noen ganger vil jeg høre deres mening, FØR jeg går til legetimen min. Du TRENGER ikke svare på innlegg som du synes er unødvenige/teite osv. Hele poenget med siden er jo å utveksle erfaringer. Så hvilke spørsmål er godkjent av deg da anonym, hvilke tråder starter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De som kaller en spade for spade,signerer stort sett alltid med anonymknappen???

 

Er kanskje frekt av meg og spørre ,men: hvorfor gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid anonym, jeg. Har ikke behov for at "gud og hvermann" skal kjenne meg igjen her inne. Nemlig!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre om du er slik hele tiden, eller er det hormoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville ikke falle meg inn å skylde på hormoner!

 

Det er bare en drit-dårlig unnskyldning enkelte håpløse jenter bruker for å tillate seg å si/gjøre hva som helst. Svake mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er glad at mange er svakere enn deg.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det et slikt svar som det reageres på anonym HI.

Du setter deg liksom på din høye hest og ser ned på oss andre "svake mennesker". Men heller svak og snill er sterk og grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stemmer fortsatt for og FJERNE anonym knappen............................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg syntes det er ille att noen kan opføre seg sånn..,,, HI har tydligvis noen issues å ordne opp i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonelle jentunger er ikke "svake og snille", de er hysteriske og hårsåre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke man ble påvirket av hormonene jeg, var det ikke det du nettop skrev var en drit-dårlig unnskyldning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alrigth HI, gå å legg deg nå,hva!!!!!, så vi hysteriske og hårsåre jentunger kan ha det litt hyggelig her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at det alltid skal være slik inne på 1. trimester at det er noen som forsurer stemningen så voldsomt. Jeg er bare innom og hilser på nå (gjest fra bli gravid), men før jeg mistet var jeg her inne i 3 mnd. - og samme problematikk fantes da. Kan ikke skjønne at noen kan ha så lite og gjøre at de finner glede i å slenge med kjeften hele tiden.

 

Fortsett og støtte hverandre som dere er så gode til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at frk.anonym er litt blakk på modenhet gitt.. Er bare komisk å lese innleggende dine, umulig å ta det seriøst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...