Gå til innhold

April: Monica-Mor

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle si (ifbm tråd tidligere om psyko syklusplager) at han så ikke noe unormalt hos meg. Vanligvis hvis damer fikk endrede syklusvondter (mensvondt) så ble det lettere enn før fødsel (stemmer jo ikke for meg da), og at EL-smerter bare ble tatt som et sunnhetstegn... Glemte egentlig å spørre om noe mer utdypende, ang humør så har jeg "alltid" hatt sånt fælt pmshumør rundt EL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, en liten lettelse der da, menssmertene mine er også blitt verre men det skyldes jo kobberspiralen. Humøret blir vel bare verre og verre, men jeg håper det ikke er lenge til vi er på prøvern så vi kan ta ut spiralen! ;)

Var det på utredning dere var nå? Hvordan gikk det? Er vel forhåpentligvis ikke noe alvorlig når legen ikke så noe.. Men skal dere tilbake eller får dere noen form for oppfølging? Selv om dere ikke er på prøvern lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si, tusen takk for at du sa fra, koselig at du huska meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubbens sædprøve var kjempefin, og syklusene mine kan jeg jo stille klokka etter omtrent. Får også utslag på EL-tester + at tempen min stiger etter EL for å bevise at den har funnet sted, innvendig UL var også fin. Eneste som de ikke kan se er om eggledere er tette, evt om jeg har cyster/endometriose, men nå i første omgang skal jeg til "spyling" av egglederne for evt å åpne dem hvis det er det som er galt. Får innkalling fra sykehuset i Haugesund for å få gjort dette på sensommeren, og da begynner vi å prøve "med vilje" igjen da. Skal visst være lettere å bli gravid rett etter en sånn behandling så da må vi jo bare kjøre på :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, håper inderlig at det bare er "tett" og at du ikke har cyster/endiometriose! Og at "spylinger" gjør det lettere! (hørtes skummelt ut det der!)

Krysser fingre for at det klaffer nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...