Gå til innhold

Hva er dette for noe da??

Anbefalte innlegg

Er i dag på dag 56 i syklusen. Har hatt masse rare symptomer på at mensen skal komme i over 20 dager nå, men ingenting har skjedd.

Begynte å tro at jeg kanskje er gravid ( har vanligvis 30-36 dagers sykluser, testet negativt på dag 42. Men tror jeg hadde sen EL denne perioden). I dag ser jeg at det er litt blod i utfloden og tar på meg et bind, men ingenting kommer. Har kun litt blodblandet utflod når jeg tørker meg og ikke alltid da heller. Noen som har opplevd noe lignende?

Irriterende hvis det er TR som tuller med meg, da kunne hun vel for svarte bare stukket innom!!! Vi har egentlig fått de barna vi skal ha, men nå har jeg faktisk gått og gledet meg litt over denne uplanlagte spiren (hvis det overhodet er noen spire da). Skulle ønske disse menssyklusene mine kunne bli litt mer stabile etter to graviditeter, men de blir jo bare verre.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9244447-hva-er-dette-for-noe-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fryktelig lett å innbille seg ting ja. Får håpe tanta holder seg borte og at du tester positivt om noen dager da. Eller så bør tanta innfinne seg på røde rappen hvis den likevel har tenkt å komme. Men håper jo for din skyld at du er blitt gravid da. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...