Gå til innhold

har tatt 5 cb å alle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

viser svaaakt positiv..har ikm på lørdag..var hos legen i dag å han sa strek var strek,di tok blodprøve av meg som jeg får svar på i morra..håper dette stemmer nå...er vel ikke så mange tester som kan vise feil?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått positiv på 5 stykker så slår nok ikke det feil :)

Gratulerer så masse !

Skrevet

GRATULERER!!

Nei, så mange streker tar nok ikke feil og en strek er en strek(skal være det sist jeg sjekka i allefall).

Ha en flott dag videre og nyt dette nye svangerskapet.

Skrevet

GRATULERER, sier nå bare jeg!!!:)

Skrevet

takk for svar å håper dere har rett :) får svar på plodprøven i morra å skal holde dere oppdatert :) kryss fingrene for meg å lykke til alle sammen...klem

Skrevet

Oi, så spennenede! Gratulerer så mye gilmore girl!

Skrevet

Jeg sier også gratulerer!! Falsk negativ ja, men ikke falsk positiv!! Ihvertfall ikke 5 tester!!! :)

Hadde det akkurat sånn selv! Tok 6 tester, som var positive alle, før jeg klarte å tro det!!

Det begynte med svak skyggestrek, som jeg ikke brydde meg noe om, på tirsdag. Testet igjen torsdag, positivt! Og fredag, lørdag, søndag. Sterkere for hver dag!! Den siste testen lyser på nattbordet enda:)

Skrevet

en strek e en strek ja,fikk svaaak positiv sjøl idag så æ krysse fingran for oss begge 2:)

ska ta en test igjen på lørdag hvis æ klare å hold mæ så læng hehe:)

Skrevet

Du vet hva jeg har sagt snuppelupp:-)

Jeg heier på deg vettu:-)

Stoooor klem XXX

Skrevet

Hei! Hvordan så den svake streken ut? kan du beskrive? Jeg testet i dag med en vanlig cb og fikk en syl-ultra tynn strek, men den hadde farge..er litt spent..ikm imorgen el fre..

Drister meg til å si gratulerer!!!!

Skrevet

det stemme nok det:-))du klatra fort innpå meg nå hehe.....nesten samma så sist gang me jekk samtidig.

klem

Skrevet

Kommer en gratulasjon fra meg og. Du er nok gravid ja.

Må få høre når du har svar på blodprøvene da.

Gratulerer nok en gang.

Skrevet

Jippi, du er GRAVID!!!!!!

Gratulerer så mye!!

Skrevet

takk for svar alle sammen :) streken er tynn å blå....d var til deg som lurte på d :) ønsker dere alle lykke til å jeg skriver her i morgen også etter resultatet av blodprøven...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...