Gå til innhold

Solstrålen har fremdeles termin 21.12.07

Gjest

Anbefalte innlegg

Etter en stor blødning i går kveld (se innlegg: da hører jeg vel til her inne jeg også) fikk jeg ul i dag,fikk se den lille spiren og at hjertet slo. Er 8+0 i dag. Har en ul også den 25.5, ba om den når jeg fikk vite at jeg var gravid og fordi jeg har en MA bak meg. Legen regnet med at det gikk bra denne gangen. Hadde fremdeles litt blod igjen så jeg kom nok til å blø litt til enda.

Fortsetter under...

Nei det kan jeg med sikkerhet si. Samboer vil. Har tatt det med knusende ro men noen dager etterpå sprakk jeg og begynte og gråte. Blir liksom så..ja..Har liksom ikke ord men hadde jo ingen og henvende meg til og vansklig med oppfølging. Så føler meg så alene og redd for og ikke bli tatt på alvor av leger/sykehus. De sier bare at blir det SA så er det ingenting og få gjort noe med. Men hadde følt meg bedre om jeg hadde fått en liten prat i det minste. Men kan da hvertfall glede meg over alle andre som får det til:o)

Tror hunden min er drektig så hun blir veid opp og ned og undersøkt av meg. 3 uker til UL på henne da. Der er det ikke ventetid,hehe Får glede meg over valper da forhåpentligvis:)

Annonse

jeg fikk også beskjed på sykehuset i går at ble det en SA så var det lite å gjøre med det,men hun regnet med at det gikk bra. Har man påvist hjertelyd i uke 8 så er det gode sjanser for at det går bra,men jeg har jo ikke hatt SA,men en MA,det er det som jeg er litt bekymret for enda,skal heldigis på UL den 25.5. og da er jeg 10+2,og over min magiske grense som er uke 9,siden det døde i uke 9 sist. Jeg er likevel sykmeldt frem til 18.5,og hun kalte det en truende abort,fant ut hva det betydde på nettet i går og der sto det at gravide kvinner som blør under svangerskapet uten noen smerter eller lite smerter før uke 22 betegnes som en truende abort. Så det høres skumlere ut en det er,det er jo mange som blør under svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...