Anette25 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Nå har vi stått på venteliste over to mnd,å holder på å bli grønn av å vente. Men vi må vel vente til etter sommeren? Noen andre?????
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Vente liste i 2 mnd? Da må du nok smøre deg med litt mer tålmodighet. Det er jo 4-8 mnds venting på St Olavs nå.
Anette25 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 Ja veit det da,men blir litt utolmodige. sto 4-6mnd i brevet vårt.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Jeg hører til på St Olavs , og vi fikk samme brevet, med lovnad om 4-6 mnd ventetid. Vi ble godkjent en mnd etter søknaden ble sendt,var på forsamtale i mai. Altså i juni ble vi godkjent, Vi ventet til januar før vi fikk svar og kom i gang i februar. I juli skjer det jo ingenting inne på St Olavs,da har de fellesferie, men det går an å ringe inn mens den mnd.
*Mysillen* Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 kan jo forsøke å ringe dem fra tid til annen da....er jo faktisk noen som avlyser også...å om du har ringt da så kan det jo hende at du får timen deres?
Anette25 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2007 Ja dæ æ jo lov å håpe n kjem inn før ventetida æ over. Går ikkje ann væra helt pessemistisk. Lev i håpet e.
Savn Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Hei Anette. Vi venter på å komme inn på prøverør på rikshospitalet. Kjedelig å vente. Blir nok ikke noe før etter sommerferien.
*Mysillen* Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 vet om ei som følte hun aldri fikk svar fra st.olav...ba henne ringe jeg...hun fikk brev 5 dager etterpå...å nå har hun fått time til innsetting i august så bare stå på det!!!
laroos Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Hei Jeg ringte i forrige uke for å høre om blodprøvene var kommet, har stått på venteliste siden februar. Fikk vite at det blir vår tur etter sommerferien.
Anette25 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2007 Hei å hå. Mannen her i huset ringte oppåver i går(Fredag). Blodprøvene hans var klare men ikke mine.. Men di sa at vi kunne reine med å starte i August/September. Så nå ska e prøve slappe tå, å kose meg mæ mannen å jenta e har fra før. Har foresten stått på venteliste siden feb vi også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå