Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har eg funnet vogna eg vil ha :) har sendt mail til babyhuset og, for å spørre om dei har vogna der :)

emmaljunga duo combivogn..

farge: soft beige

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle ikkje du ha basson??

Me drite sikkert i buggisen å går for teutonia i staden for :-) Men emmaljunga e bra den og, men den må kjøpast NO, for fabrikken e brent ner, å da e lite vogner å oppdriva.

Skrevet

e emmaljunga fabrikken brent ner??!?! eg har ikkje fått fødsels pengane ein gong. :P

koffor blir da kje bugaboo?

Skrevet

eg va nettopp nere på babykos her i byn, å dei sele nesten bere emmaljunga. Då sa hu atte viss du ville ha emmaljunga så måtte du kjøpa me ein gong, for di fekk ikkje inn nye før september/oktober. Di hadde berre da så va i butikken no, å når da va sellt ut så kom da kje fleire inn før te hausten...

Da blir ikkje bugaboo, fordi teutonia e bedre te landeveiskjøring..hehe.. skal jo flytta te bømlo igjen....

Buggisen va berre go te by-kjøring..

Skrevet

åå, fader og!!

typisk når eg har funne vogno!!

må vell finen ei anna då??

hehe, ja, best å ha ei vogn så passe te landekjøring :Pe nåken drittveie her :P hehe

Skrevet

kjøp teutonia prestige duo... besta i byn. Teutonia fun va kje så domme den heller, å rocky-modellen va kjekke... her e link... berre trykk itte ka du vil ha. Duo, kombi eller bere bagvogn..

http://www.teutonia.no/sidindex.htm

Skrevet

så trykke du på prestige duo eller rockyduo... den prestige-vogno vinne alle testar an e me i!!

Skrevet

off, blei skuffa eg no :(

men skal inn å kikke på linken eg ;)

Skrevet

nei, off, dei va ikkje så fine så emmaljunga vogno :P hehe

Skrevet

nei hu e ikkje da... eg skal ha ne fordi hu bere vege 12 kilo (emmaljunga 24 kilo)

Tenkje hu e go nok te meg... åsså va da masse kule ting så jekk an på ne...

Skrevet

ja, kan henda eg enda opp me den eg og.. off, vannskli detta..

den selge dei i hgsd?

Skrevet

ka merke skal du ha? prestige??

Skrevet

eg kjeme nok te å enda opp me prestige ja... den sele di på raglamyr i rema-bygge på ein butikk så hette babyhuse :-)

Skrevet

der med living??

får sjå da litt an eg då:P

sendte mail til babyhuset, for å spør kor mange dei har igjen ol..

Skrevet

ja, i samma bygge :-) Ring å høyr du :-)

Ring te babykos og, for der hadde di ein del emmaljunga vogner igjen. Da e rett atteme flotmyr :-)

Skrevet

jepp, skal gjera da ;)

men orke ikkje stresse, kikker litt på basson roma vogna igjen eg ;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...