Poteto Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 nå har eg funnet vogna eg vil ha har sendt mail til babyhuset og, for å spørre om dei har vogna der emmaljunga duo combivogn.. farge: soft beige
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 skulle ikkje du ha basson?? Me drite sikkert i buggisen å går for teutonia i staden for :-) Men emmaljunga e bra den og, men den må kjøpast NO, for fabrikken e brent ner, å da e lite vogner å oppdriva.
Poteto Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 e emmaljunga fabrikken brent ner??!?! eg har ikkje fått fødsels pengane ein gong. koffor blir da kje bugaboo?
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 eg va nettopp nere på babykos her i byn, å dei sele nesten bere emmaljunga. Då sa hu atte viss du ville ha emmaljunga så måtte du kjøpa me ein gong, for di fekk ikkje inn nye før september/oktober. Di hadde berre da så va i butikken no, å når da va sellt ut så kom da kje fleire inn før te hausten... Da blir ikkje bugaboo, fordi teutonia e bedre te landeveiskjøring..hehe.. skal jo flytta te bømlo igjen.... Buggisen va berre go te by-kjøring..
Poteto Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 åå, fader og!! typisk når eg har funne vogno!! må vell finen ei anna då?? hehe, ja, best å ha ei vogn så passe te landekjøring :Pe nåken drittveie her hehe
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 kjøp teutonia prestige duo... besta i byn. Teutonia fun va kje så domme den heller, å rocky-modellen va kjekke... her e link... berre trykk itte ka du vil ha. Duo, kombi eller bere bagvogn.. http://www.teutonia.no/sidindex.htm
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 så trykke du på prestige duo eller rockyduo... den prestige-vogno vinne alle testar an e me i!!
Poteto Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2007 off, blei skuffa eg no men skal inn å kikke på linken eg
Poteto Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2007 nei, off, dei va ikkje så fine så emmaljunga vogno hehe
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 nei hu e ikkje da... eg skal ha ne fordi hu bere vege 12 kilo (emmaljunga 24 kilo) Tenkje hu e go nok te meg... åsså va da masse kule ting så jekk an på ne...
Poteto Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2007 ja, kan henda eg enda opp me den eg og.. off, vannskli detta.. den selge dei i hgsd?
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 eg kjeme nok te å enda opp me prestige ja... den sele di på raglamyr i rema-bygge på ein butikk så hette babyhuse :-)
Poteto Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. mai 2007 der med living?? får sjå da litt an eg då sendte mail til babyhuset, for å spør kor mange dei har igjen ol..
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 ja, i samma bygge :-) Ring å høyr du :-) Ring te babykos og, for der hadde di ein del emmaljunga vogner igjen. Da e rett atteme flotmyr :-)
Poteto Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. mai 2007 jepp, skal gjera da men orke ikkje stresse, kikker litt på basson roma vogna igjen eg hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå