marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 hei hei.....er det noen som kjenner de har spesielt lyst på noe?? har skikkelig lakris dilla jeg og så må jeg ha kaffe a cokolathe(små poser)hver eneste dag hehe.
2 tette - med flette Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Ikke annet enn sterk mat, men har ikke noe sånn syykt kick Vær forsiktig med kaffen da !! Orker ikke kaffe jeg.. orker ikke smaken av det..
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 hehe tviler på det gjør noe med en kopp kaffe om dagen. værre og ikke kunne ta seg en kald øl om sommeren sammen med mannen....jaja d frister jo ikke heller:-)
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Ikke annet ann at jeg kaster opp hver gang jeg skal til å vaske opp. Så nå er det enda mindre kjekt enn før. Og jeg klarer ikke så mye potetgull, snop og pommes frites som før. Kanskje derfor jeg har mistet 8kg siden jeg ble gravid... Jeg er virkelig spent på om jeg får dilla på noe spesielt...
2 tette - med flette Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Nei en kopp kaffe er ikke akkurat krise, men litt skummelt å få kick på da Jeg savner faktisk å kunne ta meg en øl i solen allerede.. Men det er sikker KUN fordi jeg ikke kan.. hehe
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2007 ja det er jo ganske godt i sola det.sist jeg og mannen satt ute i sola kjøpte jeg meg ei uten alkohol.den var god den også
2 tette - med flette Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Ja det er faktisk noen av de som går an.. Synes munkholm er ganske god, så det går jo an det og da, får bare ta den i et glass, og nyte
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2007 sant nok det. hvor langt er du på vei da miriam?
2 tette - med flette Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 5 uker akkurat.. huff... Det blir noen lange dager når man bare går og venter Du da ?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2007 jeg er 7 uker.har termin den 2 januar.skal på ul den 29 mai.føler tida går veldig sakte ja......33 uker igjen hehe
ludda Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Blomkål å jappppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå