Gå til innhold

Oss som hverken får tanta eller positiv test

Anbefalte innlegg

Åh er glad jeg snublet over denne tråden:-) Skulle hatt ikm sist torsdag (altså 1 uke siden:-))...Pleier å ha "normale"syklyser på 28 dager...har tatt to tester, en kveld og en morning, men begge er negative..har hatt mensenvondt siden sist fredag, men ingenting skjer. Er super frustrerende! Blir mye løping til og fra toalettet for å se om mensen har kommet..hehe. Krysser fingrene for at det er en spire der:-) siden Elastica testet positivt 2 uker etter ikm:-) Når jeg leste det fikk jeg håpet tilbake:-) juhu:-) Krysser fingrene for alle her inne:-) dere må gi lyd om vi får noen positive tester etter hvert!!

Fortsetter under...

i dag er det ti dager over..da jeg våkna i dag var jeg rimelig kvalm ja..jeg bare:yesss:P hehe.jeg flyr på do hele tiden jeg også,for og sjekke,men iiiingen tegn til mensen.Man kan vel ta sol nå,jeg vet jo ikke om jeg er gravid endaså det er vel ikke farlig det?

slenger meg på denna jeg.

slutta på p-piller i september, og hadde normal syklus frem til januar. hadde siste besøk av TR i slutten av januar. og siden har jeg ikke set no til a... tatt noen QR tester, en med svaaaak positivt og resten negativ.. var hos lege sist uke med urinprøve, og den var negativ den også.. fremdeles ikke sett no til tanta...

har hatt en del symtomer.. stikking i magen, sure oppstøt, halsbrann, mye mensmurringer, vondt i korsryggen osv..

skjønner ingenting jeg....

Hei igjen!

Ja, da kom tanta på besøk i dag faktisk. Hele ti dager etter forventet IKM. Aldri skjedd før... Men hun var faktisk veldig velkommen. Kjip om hun var heelt død, liksom. Nå er det bare å prøve på nytt!

Heia alle dere som er her. Dette skal vi fikse;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...