Gjest Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Noen med erfaring fra QR-tester? Tok to positive cb-tester med det var allerede seks dager før ikm så jeg tenkte å prøve igjen, og denne gangen har min kjære kjøpt qr-tester.. Er de mer/mindre pålitelige?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg fikk svakere resultat da, så jeg ble enda mer usikker... Og du: en strek er en strek, så gratulerer, du er nok gravid...
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Takk for det.. Må likevel bare sjekke én gang til (blir aldri for sikker vettu..) så tar en på morgenurin i morgen. Hvis den viser positivt skal jeg juble ordentlig høyt!!
vårina Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Heia! Eg har tatt 3 positive QR-tester de 3 siste dagene. Streken har bare blitt tydligere for hver dag. Tok den første testen 6 dager før ikm..så det går virkelig ann å teste positivt så tidlig. Så gratulerer så mye..du er nok gravid du og:-)
2 tette - med flette Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Mine qr tester har hvertfall alltid vist positivt ikm dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå