Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 har såååå lyst og teste nå,er vel for tidlig det eller???
Bebis120408+150511 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 det spørs fra person til person,men som regel er dette for tidlig.. men vet akkurat hvordan du har det.. hehe..burde nok vente nærmere helga!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 heia du kan kjøpe en sånn new generation eller kanwa på helsekost. de trenger bare 10 hcg/mlu for å slå ut pos. de kan fint brukes noen dager før ikm. har selv ikm på lørdag eller søndag, og kommer helt sikkert til å teste snart men.. hvis den blir negativ, ikke mist håpet. det kan være for tidlig
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 uff...ja får vel det...hehe no vil ej vertfall ikkje ha fleire negative testa...!! basta!! hehe
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 å? det har eg ikkje hørt om før....e dei dyre??
vårina Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Eg og har ikm på søndag men tok test allerede på mandag. Etter det har eg tatt 3 tester der alle vise POSITV For hver dag har streken blitt sterkere. Testen eg har tatt heter Quick Respons. Lykke til!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 de koster det samme som alle andre tester, rundt 100 lappen
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2007 ja,det e den eg og har brukt dei siste mnd.negativ hit til... ikkje testa dinna mnd,som sagt...kansje eg skal hive meg i bilen og reise og kjøpe en test... vil ha to steker no!!! gratulere så masse! eg og vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå