Gå til innhold

November: 6mnd kontroll, skriv inn her når du har vært på det!


Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp, min var 70cm og 7,6kg.

 

fikk en ekstra 7mnd kontroll, med hodet hannes, for legen fant uat de hullene i hodet hannes, dem er helt grodd igjen! så det måtte holdes øye emd.. å på mandag nå skal vi på syjehus med mini på EKG, også en tur til barnelege, for dem skal se på ryggen hannes, og den rullinga.. mini har ikke rulla rundt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll i dag.( 6mnd + en uke). Hun er 7360g og 66cm. Hodet 43cm. Så hun holder kurven sin fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll i dag.. Da veide han 7200 gr og var 69 cm..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9kg, 67cm lang og 44,7 rundt hodet!

 

Frisk og fin jente sa de :-)

 

Får frukt,middag og grøt:-) Og mm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten her var 69 cm og 8020 gr. Får middagsmat og grøt. Han har heller ikke rullet rundt, men han har fortsatt tid på seg i følge fysioterapauten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var 70 cm og 7390gram... Han er så søt atte:9 Han får grøt og middag.. men hadde han kunne velge hadde det nok blitt med pupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på 6 mnd kontrollen var jenta mi 70 cm og 7200 gram. Lang og slank. hun spiser full porsjon grøt frokost og kvelds, samt frukt til lunsj. Vi fikk masse skryt fordi hun er så sosial og veldig kontaktsøkende og liker å kommunisere med folk:) Og så måtte vi jo brife litt siden hun både krabber og setter seg opp selv:) Jeg synes naturligvis hun er verdens mest begavede barn*fnis* Er jo heeeeeelt objektiv da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forsinket var vi på kontroll. Han var 9600 gram og 71 cm lang.

 

Han hadde begynt å spise grøt morgen og kveld, og så var jeg ikke kommet helt i gang med å gi smaksprøver på middag enda, men det var neste steg. Jeg bor i Frankrike og de gjør visst på en annen måte her, hun likte ikke at han får grøt(pga at han kan bli feit!), hun ville at han bare skulle få grønnsaker og fruktpure i tillegg til melk. Jeg orket ikke å diskutere med henne og si at alle i Norge får grøt og de er ikke fete!

 

Jeg liker ikke å gjøre som folk sier jeg skal gjøre, men hjemme fikk jeg bare høre at det velger jeg helt selv, så da ble det til at jeg gradvis sluttet med grøt på morran, nå får han en større flaske melk og det er nok, og så får han en liten porsjon grøt på kvelden som jeg blander fruktpure i. Jeg vil være helt sikker på at han er mett når han legger seg. Han sover forresten fra 19-23 og videre etter flaska til kl 8 om morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

 

Da har vi også vært på 6 mnd kontroll.Han er 6 mnd og to uker,så det var litt over da,men nå fikk vi gjort det i dag da

 

Han er 74cm og 9690 gr.Følger sin kurve helt fin.Hs sa at han er en stor og flott gutt og hun ble imponert over alt han kunne gjøre.Motorisk sett var han vist langt fremme og veldig våken for alderen sa hun.

 

Legen sa at han var litt rød i ørene,så det måtte vi sjekke opp med fastlegen i august,så han har nå fått time til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på 6mnd kontrol i dag 3 uker for sinket.

han veide8795g var70cm lang og hadde hodeomkrets 43,5cm.

hanspiser to fulle grøtmåltider og halvt middag måltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært på 6 mnd kontroll. Oliver var da 70,5 cm og 9120 gram. Hodeomkrets på 45 cm. Han har en fin vekstkurve og ligger vist litt over snittet. Er blid og fornøyd stort sett hele tiden! Han får grøt morgen og kveld og litt middag + mm.

De siste 3 nettene har han sovet hele natta, så det ser ut til at denne nattavvenninga går av seg selv:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...