Gå til innhold

Hei! Er ikke gravid ennå, men det virker som om man nesten kan engste seg for å komme inn hit og stille spørsmål av og til, for etter det jeg har lest må det være hormoner ute og går!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mange som får mye spydige kommentarer osv!

 

Dette er jo ei side for alle, så la heller være og svare om du/dere ikke liker spørsmålet!

 

For etter mening er ingen spørsmål hverken for dumme eller teite til at man kan svare på!

 

Men det virker som om noen er veldig overlegen og liker og hovere herinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må nesten være litt sterk og ha veldig tro på seg selv her inne.

 

Her er noen råd:

 

Ikke ta alt for god fisk.

 

Ikke ta deg nær av hva andre sier!

 

Ikke bry deg om at noen slenger med leppe.Det kommer fra fremmede mennesker som ikke kjenner deg og din situasjon.

 

Ikke tro at det går galt med din graviditet,bare fordi det gjør det med noen andre. Husk bim har tusenvis av brukere.Det går som regel BRA!!

 

La være å dytte innlegg der folk er frekke. Så forsvinner det av seg selv.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset! :-)

 

Vet at det er bare noen svært få personer som det dreier seg om, men man er jo i en veldig sårbar fase i 1 tri. så det er / har nok vært mange som har blitt både såret og frustrerte herinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nett likt her inne som sist jeg var her. Er alltid noen som må slenge med leppa her inne, vet ikke hva de vil oppnå med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også det var en periode det var mye spydige kommentarer,men jeg synes det har blitt bedre nå. Ikke vær redd for å stille spørsmål til oss,for de fleste her inne vil gjerne være til hjelp for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man stiller spørsmål her inne mener jeg man må være forberedt på ærlige svar også...

 

1) "Er jeg gravid?"

- Nei, det kan faktisk ikke vi vite. Hvis det er lenge til IKM er det helt umulig å vite om du er gravid eller ikke. Svaret er ikke ekkelt ment, det er bare sånn det er.

 

2) "Hjelp jeg blør! Mister jeg?"

- Umulig for oss å vite. For noen går det bra, for andre er blødningen begynnelsen på en SA. Hva som skjer med deg kan knapt nok en lege si noe om, så hvordan skal vi kunne vite det?

 

3) "Er xxx et symptom på graviditet?"

- Igjen et spørsmål det er umulig å svare på. For noen er ømme pupper, stikkinger og en uggen følelse i kroppen et gravid-tegn, for andre er det bare PMS. Hva som skjer med DIN kropp kan ingen av oss vite. Igjen er det verken spydig eller ekkelt ment, det er bare sånn det er. Like it or not!

 

Konklusjon: Stiller man spørsmål her inne kan man ikke bare forvente å få de svarene man ønsker:

- Ja, du er gravid!

- Nei, du mister ikke.

- Ja, du har gravidsymtomer.

 

...og av og til mener jeg faktisk at det finnes dumme spørsmål, og da må man regne med dumme svar også. BiM er tross alt ikke en venninneklubb hvor det bare skal jattes med og drives med ryggslikking & vranglære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til siste anonym:

Hvis det er et spørsmål en synes er dumt og ikke har lyst til å svare på, hvorfor svare da?

 

V i er jo alle i ulike situasjoner, og har opplevd ulike ting tidligere. Jeg merker på meg selv at jeg svarer på andre innlegg nå enn jeg gjorde i starten på forrige svangerskap (som endte i en MA) nettopp fordi jeg tenker litt annerledes nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man ikke kan gi fasitsvar her inne så kan noen svar være beroligende. Jeg hadde stor blødning i går,og la inn ett innlegg om det var noen som hadde blødd veldig under svangerskapet,men som det gikk bra med. Jeg var glad for å høre at det var noen som har opplevd det samme som megg og det har gått bra med. Var på UL i dag og alt var bra,er 8+0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo faktisk an å svare på en hyggelig måte uansett da, f.eks: "Det er vanskelig å si om du er gravid, men kjøp en test på apoteket så er du sikker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er mange hyggelige mennesker her:)

men noen virker det som bare skal ødelegge for andre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...