Gå til innhold

Lær en uerfaren mor litt her.. hehehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har man i barnevogna om vinteren? Voksipose? Er det fra de er helt små? Hva med de vognposene man kan kjøpe med vogna?? Dyne.. oioioioi.. tell me!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hvor du bor i landet, men voksi ev. skinnpose er definitivt best, både på små og større barn. Dyne er ok om våren/ sommeren. Ville ikke kjøpt posene som "hører til" vognen. Så, skinnpose er deilig i begynnelsen, men skal du kjøpe en pose som varer hele vognperioden så ville jeg definitivt valgt voksi.

Skrevet

Kommer mye an på hvor man bor, temperatur, vind etc, og ikke minst hva man selv liker. På sommeren ifjor hadde jeg dyne, men mest helseteppe pga veldig varm sommer. Når det begynte å bli bli litt kjøligere hadde jeg en fleecepose, og av og til med dyne oppå. Etter det gikk jeg over til lammeskinnspose, eller først lå han bare på skinnet med dynen over seg. Jeg syns voksiposen blir for stor og klumpete, men veldig fornøyd med lammeposen. Det var vel et par iskalde dager i vinter hvor jeg hadde dyne og pledd i lammeposen. Han kjentes alltid god og varm når jeg tok han opp, så jeg har vært veldig fornøyd med skinnposen. Jeg har ikke kjøpt noen av de posene som "hører til" vogna, men jeg hadde godt kunnet tenke meg en vår/sommerpose til begge mine vogner, fra teutonia og emmaljunga.

Skrevet

Har brukt dyne/teppe om sommeren og lammeskinnspose på vinteren.

Kjøpte lammeskinnsposen som hørte til vogna (teutonia) og den har vært veldig bra. (brukt i 2 år nå). Topp og bunn kan deles slik at på vår/høst kan vi bruke bare den ene delen i bunnen av vogna med teppe over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...