Gå til innhold

jeg føler meg i bakrus...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Hiver meg på her sammen med deg.Idag var jeg så kvalm at jeg måtte gå hjem fra jobb!!!!!Kjennes ut som jeg har vært på skikkelig grøftafyll,men det er leeenge siden.

Da jeg var gravid med dattern min så var det akkurat slik,så jeg håper at det er et sikkert symptom for oss begge.

Jeg er på dag 20 og er veldig utolmodig! Skal bestille meg tester fra billigetester å teste den dagen de kommer.

spennende dette ;-)

jeg er ikke kvalm, føler meg bare i bakrus( tom, full, rar smak i kjeften, vondt i hodet, blææh=P )

har hatt knallvondt på venstre side i buken, men d pleier jeg ha hver måned, men denne gangen er d nestn ikke overlevende... klarer ikke gå i jeans en gang...=/

håper d er godt for noe da=P

Hei!

Akkurat slik føler jeg meg også!

Er liksom helt i bakrus!

Ser liksom ikke helt klart heller, og er innmari trøtt, men heldigvis ikke kvalm!

Hadde EL torsdag eller senest fredag. ( EL testen var positiv på onsdag )

Krysser fingrene på at det er gaviditetstegn og at det sitter ei spire hos oss alle sammen! :-))

Annonse

jeg bruker ikke el-tester da..så HELT garantert hvilken dag jeg hadde El er jeg jo ikke.. men i følge FF skulle el være fredag 4 mai, og ifølge babyverden søndag 6 mai...men ifølge meg selv, så hadde jeg el torsdag 3 mai, eller, for da hadde jeg en dipp på tempskjemaet. . .da var tempen på 36,2 på onsdag, 35,5 på torsdag, og på fredagen hadde den steget igjen til 36,1.... hadde en gadvis synking fra søndag 22 april til søndag 29april, så gradvis stigning frem til onsdag 2 mai, så kom dippen rett ned til 35,5 på torsdag. og så rett opp til 36,1...som beskrevet over. så sank den fra 36,1 til 35,6 fra fredag til søndag, så steg den til 35,8, og nå idag var den nede på 35,6 igjen.... jeg er ikke helt inn på dette med temping, men jeg tror selv jeg hadde el på torsdag, da det var en kjempedipp, da hadde jeg også hatt el slim et par dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...