Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+6 idag og har tidligere vært plaget med enorm kvalme som varte 9 døgn i strekk, Var takknemlig for kvalmen for da "visste" jeg at alt var i orden. Men de siste 3-4 dagene har jeg ikke kjent noen ting, og ble nesten litt bekymra. Har overhodet ikke vært kvalm i dag før det plutselig bare var å skynde seg til badet...rakk så vidt fram før det flommet over! Urk å fysj så ekkelt =( Men samtidig ble jeg glad, for da tyder i allefall alt på at det er liv der inne =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som ikke plages av kvalme da - sier du at det ikke er liv i magen min da??? Blir nå nervøs jeg når det skrives slik

Skrevet

Selv om du er kvalm trenger ikke det å bety at alt er OK. Ei venninne opplevde MA i uke 10, men kjente ikke på kroppen/symptomene at noe var galt. Dessverre...!

Skrevet

Heeh..godt at alle er like positive her inne :P Det var godt å høre - skjønner at du synes det var godt å få kvalmen "tilbake". Jeg har ikke så mange symptomer, og kjenner selv at det stresser meg litt. Er litt sånn at det nesten er godt å kaste opp litt eller ihvertfall være litt kvalm, fordi man da kjenner at det foregår noe. Masse lykke til videre tigermor!

Skrevet

det er så flott med denne anonym som virkelig burde pelle seg ut av disse sidene.

jeg skjønner at du er glad du er kvalm, man føler det jo tryggere dersom det er symptomer. og de sier faktisk at sjansen for abort når kvalmen har kommet er mindre. men selvfølgelig, man MÅ jo ikke være kvalm for at ting skal være bra heller da :-)

men til anonym: du burde seriøst bruke tiden din på noe annet, for her inne har du ingenting å gjøre

Skrevet

takk for det Pelin =)

Anonym1. Ikke meningen å "skremme" deg med å skrive sånn, i mitt første svangerskap var jeg kvalm bare en dag så man må jo ikke ha fullt av symptomer for å virkelig være gravid =) Men når symptomene forsvant helt plutselig etter å ha vært umenneskelig kvalm i 9døgn så var det litt ekkelt synes jeg!

Føler meg litt tryggere når jeg faktisk er kvalm =)

Skrevet

Hvis ikke folk tåler å høre sannheten ser jeg ikke noe poeng i å skrive her inne. Hvis alle svar bare skal være dill-dall og jatte med ser jeg ikke poeng med et seriøst gravid-forum!

Skrevet

Heeey, vi er jo ikke bare 1 anonym inne her da, så pass dere litt.. Jeg lurte bare på om jeg må være redd for babyen i magen hvis jeg ikke er kvalm???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...