Gå til innhold

Trenger litt hjelp her jenter:)

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å ta el tester fra billig-tester i går. Den jeg tok i går var det bare 1 strek på, men den jeg tok nå er det en sterk strek og 1 som er svak....

Vet noen hva det betyr? Er det tegn på at el kommer snart eller at jeg har el???

Blir så stressa av dette for kjæresten min er bortreist og kommer ikke hjem før i morgen kveld... Vi hadde en liten sengevals mandag kveld men får ikke gjort noe før i morgen kveld og det er jo 2 dager mellom...

Dette er første gang jeg bruker disse testene og føler nesten jeg blir mere stressa av å vite enn ikke å vite jeg...

Håper dere alle har en fin og fruktbar dag, 2008 er vårt år jenter!!!

Klem fra iherdig prøver her :0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9240909-trenger-litt-hjelp-her-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tror det er sånn: når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken ventes el i løpet av to dager.

Sædcellene lever visstnok i opptil 5 dager (!) har jeg lest..

Jeg ble også stressa første gang jeg testa med el test, men tror du bare skal bruke dem som et hjelpemiddel til å finne de mest fruktbare dagene i syklusen din. Ingenting er absolutt!

Du kan jo ta tempen også. Tempen synker litt ved el, og øker etter el. Du må tempe litt slik at du finner basaltemperaturen din.

Lykke til!

Ja, teststreken skal være like sterk eller nseten like sterk som kontrollstreken. Deretter ventes EL i løpet av 12-36 timer, og deretter lever egget i 24 timer. Så du har goooood tid!!! Sansynligvis slår ikke eltesten skikkelig ut før i morgen, deretter er kanskje el i overmorgen og egget lever til i overovermorgen......:-)

Tusen takk for svar:)

Kjente jeg ble stressa her siden kjæresten er bortreist:) Jeg har ingen syklus i det hele tatt så jeg har ingen ca dato en gang...derfor tenkte jeg å ta tester hver dag for å se hva som skjer:)

Ha en fin dag, og lykke til til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...