Gå til innhold

Ang denne barnevogntesten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg tidligere idag, da jeg fikk høre om denne testen. Leste nå i aftenposten, og fikk og sett video av denne testen. Og for meg virket den svært useriøs, og det er jo kun 5 personer som har testet vognene! Flere som har noen kommentar til denne videoen. (finner den ved å søke på barnevogner inne på aftenposten sine nettsider)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg. Har også sett testen på Aftenposten. Jeg hadde ikke lagt vekt på denne testen dersom jeg skulle kjøpe vogn. Det blir helt feil å samenligne oth mot quinny og tfk når de to sistnevnte er testet med hardbag.

Som jeg har nevnt på tidligere kan tfk være litt ustabil med hardbag (tyngdepunktet blir endret). Jeg har brukt hardbag på gjennom høst og vinter. Dette gikk helt supert.

Nå har jeg gått over til sportsdelen og mer stabil tre hjuling skal en leite lenge etter. Tørr påstå at den er vel så stabil som oth.

Skrevet

Jeg har TFK joggster twist og er kjempefornøyd. Den er kjempelett å trille både i ulendt terreng og på kjøpesenter. Den er ikke ustabil. Ja den har tre hjul, men man holder da fast vognen når man kjører....

Er helt enig med deg at denne testen er useriøs. Kanskje det kommer en test der de tester både komfort og sikkerhet en gang...

Skrevet

signerer denne. Tfk er uslåelig på alt. Selvfølgelig er det sikkert mange som liker designet bedre på andre vogner, det er jo smak og behag. selv synes jeg EW er penere enn tfk, men EW hadde ikke de kvalitetene jeg ville ha til meg og barnet, så da var valget enkelt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt enig i at denne testen er meget useriøs!

Som eksempel kan det nevnes at Quinny fikk 11 av 20 poeng i Aftenpostens test, mens den har blitt kåret til "best i test" i 3 uavhengige tester i løpet av de 4 siste årene. Det sier egentlig alt om Aftenposten sin test.

Skrevet

Synes det var litt rart at det var minus fordi vognen pep. Min vogn piper ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...