Gå til innhold

April: Nå er jeg dritt lei av sjukdommer!!

Anbefalte innlegg

Jeg hoster og hoster også hoster vi litt til,men nå er jeg så lei,mini hoster og,mens lillegutt er bare snørrete,men fy så snørrete han er,skjønner ikke hvor han får det fra.

Gubben er frisk som en fisk!! ARG!!!!

Mini gulper opp grønt slimete klumper,samme som jeg hoster opp,og jeg har vondt i halsen,så regner med han også har det.

nei,nå vil jeg ha sommer og sol,og varme i lufta!!!!

og oppå alt det her så har katta stukket av,hun som skal ha kattunger om ikke lenge..arg!!

*måtte bare blåse litt ut* =)

Fortsetter under...

Usj! Det der hørtes ikke neo særlig ut! Håper dere blir friske! Har katta kommet tilbake? -Kommer sikkert med hele kullet sitt nå.. ;) Sikkert derfor hun har stukket av. Det har alle våre katter gjort oppigjennom. Kommer hjem igjen noen dager etterpå med alle ungene..

jepp,hun kom tilbake,like tjukk og god hehe=)

Men hun er lenge ute om dagene,kunne nesten ikke komme seg fort nok ut igår etter å ha vært hjemme å spist,men det regnet,så da lå hun heller foran døra å venta til det sluttet å regne.

Jeg skal til legevakta idag om jeg ikke blir bedre løpet av dagen,hosta til jeg kasta opp to ganger igår,og har hosta i hele natt, måtte ty til hostesaften til lillegutt,den som barn over 1år kan bruke, apotekens hostesaft heter den,for tuxi og solvipec,står på at det må være i samråd med lege,eller var hvertfall det jeg leste kl.2.30 inatt da jeg stod opp, så nå orker jeg ikke mer,har vondt i øret mitt også, og mini hoster,så da tar vi en tur til legevakta om vi får komme inn,så håper jeg at jeg får noe for den helv... hostinga,blir sprø,holder meg selv og mini våken,gubben og lillegutt sover på andre rom,hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...