monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 9. mai 2007 #1 Del Skrevet 9. mai 2007 Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Har termin i dag og er egentlig av den oppfatning at ting burde få starte av seg selv dersom det er forsvarlig. Men i dag har jeg altså nok en time til modning, hos en annen akupunktør enn jeg har brukt de to timene jeg har hatt. Dette fordi jordmor anbefalte denne damen spesielt fordi flere som har vært der for å sette i gang har reist rett på sykehuset med rier etterpå. Så er spørsmålet: kan akupunktur sette i gang dersom det ikke er klart? I følge jordmor så kan man få en lengre og vondere fødsel hvis det settes i gang og ikke er helt klart. Er 3. gangs og med de andre startet det av seg selv, ene 3 dager over, andre 6 dager over. Men hadde vært så godt å være ferdig og i nogenlunde form til 17. mai. Jentene mine skal jo gå i tog med barnehagen, og jeg vil gjerne være der sammen med de den dagen. Noen av dere som har erfaring med igangsetting ved akupunktur? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9240432-akupunktur-for-%C3%A5-sette-i-gang-samme-som-skravle-og-3trim/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå