Gå til innhold

Dette var jo logisk:-/ Noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Ja jeg opplevde det samme igår! Hadde IKM på lørdag og vet jeg hadde EL for en stund siden,pga temp og slim,men så har jeg testet neg på gravid testen jeg tok på lørdag...og igår kom det jaggu EL slim igjen!!??

Aner ikke hvorfor det skjer,men godt å se at det er fler enn meg:-)

Skal ta en test til im tidlig...håpe håpe...

Godt å høre at det var fler enn meg!=) Hehe. Jeg testet neg i dag, og skal teste igjen på lørdag. Håper det er tegn på spire!! Masse lykke til med testingen i morgen! Håper den blir positiv!=)

Annonse

Bringebæret gir ikke opp: Tusen takk!!=)=) Hvis jeg er gravid håper jeg at du kommer rett etter! Trist å høre at tanta di kom, trodde du var gravid jeg. Men denne pp skal det klaffe for deg!=) Krysser fingrene for deg!!

Christine1.gang¤to tette?¤: Tusen takk! Skal si ifra når jeg har testet, det må du og gjøre. Krysser fingrene for positiv test på oss begge=)

Namaste: Så godt at vi er enda fler med rare kropper;) 9 dager over IKM! Da er du sikkert gravid!=) Var en som svarte meg på skravle at det hadde gått 14 dager over IKM før hun testet pos, så det er håp for oss=) Merkelig at vi har EL slim, er over IKM og ikke får pos test. Kanskje det har en snodig sammenheng;) Krysser fingrene for deg! Hold oss oppdatert. Håper at vi alle får en positiv test snart!=)

Må bare kopiere noe en hadde skrevet på 1. tri:

"Tror det er ganske vanlig med slim under graviditeten. Jeg har begynt å få endel utflod/slim nå de to siste dagene, men har ikke tenkt noe over det. Litt gult på farge for min del også. Er 4+4."

Da håååper jeg at det betyr graviditet på oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...