Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har ganske lang erfaring, har brukt denne evnen siden jeg var 9 år. Har gode resultater, mange som sier at overraskende mye (ca 80 %) av det jeg spår, stemmer. Så kom igjen! Prøv meg!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Spennende =) jeg vil prøve! - kommer jeg til å gifte meg med min forlovede? hvis ja, når? - når blir jeg gravid igjen? - blir det jente eller gutt? mamsen
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 - Ja, dere gifter dere i mai eller juni neste år (dere har allerede begynt å planlegge). - Du blir gravid i september neste år og det blir en gutt. Du har en jente fra før.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Jeg vil... Kommer jeg til å trives i den nye jobben min? som jeg fikk nå. blir jeg snart frisk av denne hosten? Og hvordan vil det gå med samboer og meg? OG HUSBYGGINGEN?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Den nye jobben vil kreve mye at deg i oppstartsfasen. Det jobber hyggelige folk der, men arb.plassen har inntil ganske nylig vært preget av personalstridigheter. Det har vært mye baksnakking der, men det er i ferd med å gi seg siden det har kommet ny pers.sjef. Hosten din vil gi seg innen 17. mai. Du og sambo vil holde sammen, men husbyggingen vil ta på forholdet. Pass på at dere bruker tid på hverandre underveis! I løpet av 2009 vil dere gifte dere. Dere vil treffe på uventede problemer med husbyggingen, men tilfeldigheter gjør at dere kommer godt ut av det. Dere kommer til å vinne noe, om det er penger eller ting "ser" jeg ikke klart.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Når blir jeg gravid igjen og hva blir det ? Når får jeg meg jobb ?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 så spennende... 1. Når kommer jeg til å gifte meg? 2. Kommer ekteskapet til å vare for alltid? 3. Når blir jeg gravid igjen,blir det jente eller gutt? 4. Kommer jeg og pappa til å bli gjenforent noen gang,evnt når? :D
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Du blir gravid i september/oktober neste år, og det blir ei jente. Hun blir stor, veier over 4,5 kg ved fødsel. Du kommer til å gå omtrent 10 dager over termin. Jobb kommer du til å få innen 2 mnd fra nå. Du har søkt flere steder og minst to av stedene vil du bli innkalt til intervju. Du liker å jobbe med mennesker, i en omsorgssituasjon.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Tusen takk kjempe spennende. snilt av deg å spå kan du se noe om når jeg blir gravid igjen og evt. kjønn`? lurer på hva jeg vil vinne. hehe
fikk en gutt Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 takk for at du tar deg tid:) vil svigerinnen min forlove/gifte seg i sommer?hvis ikke, når vil hun gifte seg hun er født: 24 aug. 79 bor i india
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 Jeg vil også!!! -Hvordan går det med meg og gubben fremover? -Får vi solgt huset kjapt, og for hvor mye? -Hvordan blir det å bo på det nye stedet? -Økonomien, blir den bedre?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #14 Skrevet 9. mai 2007 1. Du er gift innen august 2009. Jeg er ganske sikker på at du er i et forhold nå, hvor du er usikker på om han er den rette. Du ønsker det, men er mer usikker på han. Jeg "ser" deg som brud, men er ikke sikker på at det er din nåværende som står ved din side. Han er mørk og har brune øyne, er fra Vestlandet. 2. Når du gifter deg, vil ekteskapet var livet ut. 3. Du blir gravid igjen i første halvår av 2009. Og du får en gutt. 4. Din far må ta første steget for gjenforening. Det er mye misforståelser og bitterhet. Grip hånden hans om han rekker den ut.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 Oy:o) Dette vil jeg prøve:o) - Vil jeg få et bedre forhold til min datter i fremtiden? - Vil jeg noen ganger tørre få flere barn? - Lenge til jeg blir frisk? - Hvordan blir sommeren dette året?
MammaDilla Skrevet 9. mai 2007 #17 Skrevet 9. mai 2007 Spennende.. Når blir jeg gravid igjen Og vil jeg og mannen være lykkelig sammen hele livet? Klisje aktig.. hehe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #18 Skrevet 9. mai 2007 Du blir gravid igjen om ganske nøyaktig ett år og det blir en jente. Navnet vil nok starte på H.
mamma til yalisa Skrevet 9. mai 2007 #19 Skrevet 9. mai 2007 Hei vil gjerne prøve jeg også :-) 1) Vil vi bli gift? 2) Får vi flere barn? 3) Vil ting ordne seg for oss økonomisk og ellers? Takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #20 Skrevet 9. mai 2007 hva ser du på meg da? hvor mange får jeg og hva det blir og når kommer neste mann, vil vite alt du ser. tusen takk på forrhånd.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #22 Skrevet 9. mai 2007 Oi har vært på jobbintervju i dag.. Får jeg drømmejobben?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 9. mai 2007 #23 Skrevet 9. mai 2007 wow... du traff spikerhode på punkt 4 ivertfall...! det er faktisk utrolig mye misforståelser og bitterhet... kan du være så snill å svare på et spm til??:) jeg lurer på om du ser noen sykdom hos meg i fremtiden..som kreft o.l...? Takk:)
5eller6 Skrevet 9. mai 2007 #24 Skrevet 9. mai 2007 hei. når blir jeg gravid igjen? kjønn? hvor mange barn får vi tilsammen?
MammaDilla Skrevet 9. mai 2007 #25 Skrevet 9. mai 2007 Du skrev at jeg er gift innen 2009. Vel.. jeg giftet meg i 2004. Men hvorfor nevner du dette med min far?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå