Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på nok en ul. Etter at jeg har økt dosen på puregon så har eggstokkene fått fart på seg. Skal stikke to ganger til, og eggløsningsprøyta settes tirsdagkvelden.

Så da er det bare å begynne å bekymre seg for om det er egg i posene, og om de er modne nok. ;)

Fortsetter under...

Velkommen inn i uke 21-gjengen york og Sofie* :-)

Det gikk jammen fort i svingene for deg Benta, du er vel på god vei mot Danmark du nå!

Mange av dere som har fått uttaksdagen fastsatt nå, håper jeg også får vite litt mer på UL imorgen:)

Hva med deg CosmoGirl, hvordan gikk UL idag?

Lykke lykke til på uttaket imorgen Storkfrøken og Benta, jeg krysser fingre for dere!

Da er vi endelig installert på hotellet, etter en lang dags ferd mot sør ;-)

Er ikke redd for uttaket i morgen, men utrolig spent på hvor mange egg de klarer å skvise ut av meg etter så kort stimulering.

Har en gnagende følelse av at noe er feil, så er forberedt på å få dårlige meldinger. 3 ganger har de spurt meg om donor, men jeg skal da bruke mannen min!!! Blir litt skremt...Kanskje jeg får donoren din Storkfrøken :-) Skal passe på å godt som mulig, og har jo med mannen til å forsvare genene sine også :-))

Ja det er viktig å følge med!! Det virker som de er travle på Nordica. Men høres så fint ut å ha med seg mannen sin. Ønsker deg hell og lykke imorgen, og er spent på å høre hvordan det går. Hvis alt ok imorgen, gjetter jeg på at jeg skal ha uttak på onsdag.

Oi, dette er spennende lesning!

Jeg skal helst være klar til uttak til fredag. Var på kontroll på fredag 18. og hadde 9 "B" egg, hvor 5 var i midtsiktet, og de andre var små. Tror B står for B-kvalitet, ikke sån kjempebra. Skal på nytt igjen i morgen, og da håper jeg det er blitt flere større egg. Skal til Sverige å utføre PGD, så da må jeg være klar til fredag. Går på 450ie, så noen større dose kan jeg vel heller ikke få.

Er det flere som er "kjempe" trøtte, og uopplagte av behandlingen? Har dere fått beskjed om å stresse ned, og ta det med ro?

Håper dette blir en spennende uke for alle, og at det blir mange barn av dette...! :-)

Hei, hei,

så fint at du har kommet deg vel frem Benta. Blir spennende i morgen!! Jeg er sikker på det går fint, vekk med de negative tankene. Men det er ikke så lett, jeg vet det, Stadig nye bekymringer dukker opp! Håper de har skjønt det med donorene da....he he

Jeg skal ta EL sprøyten om ti minutter....blanding av pulver og veske. Mye styr, og livredd for å gjøre feil.

Lykke til i morgen Benta. Og til alle dere andre i uke-21 gjengen.God tur storfrøken!!

Godt å ha dere å prate med i denne tiden:)

klem

Annonse

God morgen alle sammen, så digg å sove ut :-) Her har det skjedd mye siden lørdag gitt..

UL på søndag gikk nesten som forventet - jeg har egguttak på onsdag kl 9. og det skal bli så bra å få disse eggene ut nå. Jeg er sykemeldt fra i dag og nå tar jeg en tur til min akupunktør for siste modningsnåler :-) håper det gjør susen.

Benta, Storkfrøken og Sofie - lykke lykke til i dag med uttak. Jeg håper de er av første klasse og at det blir egg å sette tilbake igjen!!!!!

Coma, håper UL går bra i dag og at du får sette EL sprøyten i kveld!

Håper det blir gode nyheter utover dagen!

Igjen, lykke til alle sammen

Takk for oppmuntrende meldinger jenter, det er til enormt stor hjelp å vite at vi er flere i samme båt.

Fangsten i dag var 2 egg, ett mindre enn vi hadde håpet på, men lar begge seg befrukte skal vi være mer enn fornøyd.

Stakkars mannen, han ble helt satt ut av stresset i dag tidlig, og klarte ikke å prestere noe. Skjønner han godt, at en proff klinikk ikke skal ha noe annet å tilby en et toalett med folk rett utenfor døren er jo helt utrolig. Men etter vi fikk sendt ham i en taxi tilbake til hotellet, var krisen rimelig fort avverget .-)

Så nå sover og sover han, rimelig utslått :-) Jeg er i storform og venter utolmodig på å få gå i Tivoli.

Venter i spenning på oppdatering fra dere andre, måtte det bli gode resultater denne uka!!!!

Hei Benta - nå krysser jeg det jeg har å krysse for at de to eggene er skikkelig gullegg!!! Positive tanker sendes NÅ!

Så bra formen er fin - du får ta det litt med ro - men en tur på Tivoliet er jo bare nydelig og skikkelig romantisk.

Jeg har heller ikke skjønt greia med disse rommene hvor gutta gjør jobben sin. Det hadde jo ikke skadet med en film eller et litt saftigere blad enn Cupido. Skjønner godt det er vanskelig å få jobben gjort til slikt og i tillegg på et toalett. Det går ikke an på en sånn type klinikk. Du får hilse til mannen din - han har min full forståelse. he he Godt han kom i mål.

Kos dere på Tivoli!!!

Klem fra meg

Hei

Jeg har et litt ustabilt nett her. Har mistet meldingen jeg har skrevet tre ganger nå.

Jeg kom meg gjennom egguthentingen, jeg og. 11 egg og masse små follikler han bare måtte stikke hull på for å unngå overstimulering.

Lindenbaerg var som vanlig i et strålende hømør og både søsteren min og jeg lo oss gjennom både sprøyter og eggsanking.

I morgen blir det kanaltur og venninnebesøk i Malmø.

Når har du innsetting på onsdag da, Benta?

er du like nervøs som meg for å ta telefonen i morgen for å sjekke om det er liv i noen av eggene? jeg kjenner at det snører seg i meg med en gang jeg tenker på det. Velger derfor å tenke minst mulig ;o)

Velkommen ned du og York :o)

Annonse

Gratulerer med vel overstått egguttak Benta og Storkfrøken:-)

Jeg har vært på UL idag, og nå har jeg fått tidspunkt for egguttak også:)

Jeg skal sette en sprøyte til i kveld,eggløsningssprøyte imorgen kveld, og så blir det uttak på torsdag.

Litt dumt at det blir innsetting på lørdag, for da får jeg ikke tatt akupunktur før og etter innsetting slik jeg hadde tenkt....:-( Men, men...Får ta en time på fredag og håpe at det hjelper litt også:)

Hei, hei,

begynner å bli virkelig spennende innpå her nå!

Supert at de fant 9 follikler hos deg CosmoGirl. Blir noen lange vente dager på deg til onsdag nå som du er sykemeldt. Noen flere her som er sykemeldt denne perioden?

Bra du fikk ut 2 egg i dag da Benta:) Stakkars mann. Ja, hørtes ut som et kjipt sted de hadde for han. Sikkert ganske fortvilende. Ikke rart han sovnet etterpå!

Det er jo litt spennende at dere er tre stykker fra samme forum her inne. York, du har samme antall follikler som meg, blir spennende å se.

11 egg var jo strålende storfrøken, bra din søster er der med deg! Dere må prøve å kose dere der nede mens dere venter.

Du da Coma, fikk dere vite hvor mange follikler der var? Angående akupunkyur, har jeg hørt både og om det med å ta det rett før og rett etter. Jeg har valgt å ikke gjøre det nå etter anbefaling fra min akupunktør.

Jeg er så spent selv, skal på uttak klokken 10 i morgen tidlig...

Stor vente-klem fra meg

Legen sa at det ihvertfall var 5 follikler på hver side:-))) Han sa også at jeg kunne ha satt EL-sprøyten ikveld, men hvis vi ventet til imorgen fikk vi med enda noen flere egg. Så enn så lenge høres alt veldig bra ut synes jeg:)

Jeg er også sykemeldt nå.Kastet inn håndkleet etter en uke på sprøyter, har vondt i mage og rygg og vanskelig for å bøye meg/sette meg ned. Dette lar seg vanskelig kombinere med jobben min, som er nokså fysisk krevende. Men har planer om å begynne på jobb igjen neste uke,da er vel forhåpentligvis smertene borte. Håper bare ikke det er mye sykdom og stress på jobb, vil jo ikke gjøre noe som er negativt for rugingen heller!

Lykke til på uttaket imorgen!!!

:-)

Så gøy at det er så mange egg på gang :o)

Uttaket gikk helt fint. Kjente det nærmest som litt støtsmerte innimellom, men det var mer at jeg skvatt litt enn at det gjorde direkte vondt. Ingenting å grue seg til.

Etter uttak gikk vi en tur i byen og spiste lunsj. Etter et par-tre timer gikk vi opp på hotellrommet. Der sovnet vi begge to som to slakt. Vi hadde ikke sovet mye i natt noen av oss, så vi var utrolig tunge i kroppen.

Jeg tok to paracet ca 2 timer etter uttak. Hadde ikke et stort behov, men tenkte at det var greit å være føre var. Nå når jeg har sovet står magen ut som en ballong. det kjennes ut som om jeg har en mursten i den. Ingen direkte smerter nå heller.

Jeg venter spent på å høre hvordan det går med dere andre utover i uken.

Varme lykkeønskninger fra Storkfrøken :o)

God kveld, jenter!

Så flott at uttak gikk fint, da Storkfrøken, så flott med 11 egg! Sofie, håper det har gått greit med deg i dag også. Krysser fingrene for mange befruktede egg.

Mille38, lykke til med uttaket i morgen - håper det går bra for deg også.

Coma, har du spurt akupunktøren din om han/hun kan stikke litt i deg på lørdag? Hvor holder du til? Du får kose deg så godt det går i dagene frem til torsdag - må innrømme at jeg synes det var deilig å være hjemme i dag.

Jeg skal nå sette EL sprøyten - spennende - bare 36 timer til uttak!

Ha en fortsatt god kveld!!!

hei, hei

Veldig bra du er i fin form storfrøken. Husker sist gang jeg hadde uttak. Ikke så fin form etterpå, men håper det bli bedre denne gangen.

ja, hvordan går et med deg Sofie, håper du fikk ut noen fine egg i dag:)

Jeg drar avgårde tidlig tidlig i morgen. Klinikken ligger 3 timer herfra, og vil hvertfall ikke komme for sent.

Du har vel akkurat satt el-sprøten CosmoGirl, og er et stykke nermere.

Lykke til alle sammen, spennende dager-uker i møte nå.

Vet ikke om jeg kommer meg på nett igjen før torsdag, men håper jeg klarer det.

klem fra meg:)

Hei uke 21 jentene! =)

Gratulerer med vel overstått egguttak Storkfrøken og Benta =) Dere er kjempe spente på resultatet dere også.

En halv time før oppmøte tok jeg 3 paracet, 1 vival og 1 betennelsenedsettende. Ble ganske surrete av vivalen, og lo da jeg la meg ned på benken og fikk se sædcellene på en skjærm på veggen. :o) Så fikk jeg noe drikkende, som gjorde meg enda mer susete. Så ble jeg vasket og lokalbedøvelsen satt. Jeg fikk ikke med meg at lokalbedøvelsen ble satt heller jeg. Trodde legen vasket enda. =)

Jeg hadde 10 eggposer på den ene siden, og ca. 6 på den andre. Men fikk ut 10 av de. Legen ville gi seg etter 10, for det hadde samlet seg blod i noen, og 2 var sprukket for de hadde blitt for store. Jeg kjente godt når det ble stukket i eggposene, men det var så veldig overkommelig! Trodde det skulle være mange ganger værre enn dette!

Mille38: Masse lykke til i morgen! Håper du får ut noen flotte egg =)

CosmoGirl: Ikke lenge igjen til deg heller nå :-) Spennende. Var det ikke godt å bli ferdig med den sprøyta? Da er man liksom kommet et godt stykke nermere =)

Oi, dette ble langt :P Klem fra meg

Da senker jeg skuldrene, 2 av 2 egg er befruktet, og noe virkelig rart må skje dersom det ikke blir innsetting i morgen.

Nå blir det Nyhavn og shopping hele dagen, føles som jeg har vunnet i lotto!! Og jeg som hadde tenkt å avlyse hele forsøket...

Ser at tråd for rugeklubb uke 21 allerede er opprettet, håper vi alle treffes der.

Tusen takk for at dere har vært med å holdt motet mitt oppe, nå er jeg bare så glad!!!!

Jaaaaaa, såå utrolig bra!!!!!!! Nå ble jeg glad på dine vegne.

Kos dere i Nyhavn - vel fortjent etter en slik påkjenning som denne ventingen er!!!

Krysser fingrene for dere andre også! Venter i spenning på flere gladmeldinger på så en vakker dag som denne.

klem

Ja, nå har jeg nettopp tatt telefonen til Nordica. Lurte på om jeg orket. Var kjempenervøs. 7 egg er befruktet :o)

Benta, tenk om du ikke hadde dratt??????? Kos deg masse i dag!

Du og Sofie* Jeg drakk masse vann etter uttaket. Tror det var lurt :o)

I dag er jeg nermest som ny. Litt oppblåst, men ellers ok.

Tenker på deg nå Mille 38. Lykke, lykke til :o)

Også alle dere andre etterhvert som dere og kommer dere opp i stolen :o)

Til benta og Storkfrøken: Sterkt å lese om deres overståtte uttak og gode nyheter idag!!! det må være deilig å vite at alt har gått bra til nå.

Selv skal jeg ha uttak imorgen kl 9.00, og er selvfølgelig veldig spent.

Tok dere paracett før uttak også? Kunne tenke meg å ikke ta det...men det blir kanskje for vondt?

Til Mille38 og alle de andre som er igang denne uka: lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...