Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 jeg visste ikke at temperaturen steg når man ble gravid. er visst helt ute jeg. hehe. hvor mye stiger den? og hva ligger dere på damer? da mener jeg til vanlig, og nå som gravid takk for svar
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 den ligger ikke på et spesielt nivå. men den stiger i forhold til DIN vanlige temperatur. Så det varierer veldig mye
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 det skjønte jeg. bare lurer på hvor mye hver enkelt av dere har steget. da går det an å regne ut et gjennomsnitt over hvor mye vi stiger
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Tror ikke det er så enkelt, for det varierer fra dag til dag hos samme person. : Jeg har i tillegg tempet to ganger nå den mnd jeg ble gravid, Temperaturene er ikke like en gang på disse to
*Vetlis* Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Fra rundt mens tider til graviditet øker det med nesten 1 grad hos meg... Føler meg nesten overopphetet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå